Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «حومش» در شمال غرب نابلس در کرانه باختری را تبریک گفت.

جنبش مقاومت حماس در یبانیه‌ای اعلام کرد: «عملیات شجاعانه در نابلس علیه عناصر ارتش اشغالگر و شهرک‌نشین‌های جانی را تبریک می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیانیه حماس می‌افزاید: «این عملیات ادامه انقلاب ملت فلسطین در همه میادین مبارزه است و این عملیات دوباره ثابت کرد که مردم شجاع فلسطین در کرانه باختری به مبارزه مشروع خود تا اخراج آخرین شغالگر از سرزمین‌های فلسطینی ادامه خواهند داد.»

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز با تحسین این عملیات اعلام کرد: «عملیات تیراندازی در نزدیک نابلس را تبریک می‌گوییم و بر درستی راه مقاومت تأکید می‌کنیم.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای تأکید کرد: «این عملیات را که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام شده تبریک می‌گوئیم.»

در مقابل، این عملیات شجاعانه فلسطینی‌ها، واکنش مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

«بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم این عملیات شجاعانه را تروریستی خواند و گفت: «به خانواده فرد جانباخته در عملیات تیراندازی تسلیت می‌گویم. آمادگی خود علیه تروریسم در کرانه باختری را افزایش خواهیم داد.»

«عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز بدون اشاره به جنایات چندین ساله صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، این عملیات را یک حمله سخت توصیف کرد و با اتهام‌زنی علیه ملت فلسطین گفت: «تروریسم فلسطینی دوباره صورت زشت خود را بیرون آورد.»

«یائیر لاپید» وزیر خارجه صهیونیست‌ها نیز گفت: «به اتخاذ تمام تدابیر لازم علیه مجریان این عملیات ادامه می‌دهیم؛ قطعا نیرو‌های ارتش ان‌ها را پیدا خواهند کرد.»

ساعتی پیش، منابع خبری اعلام کردند ۳ شهرک‌نشین صهیونیست طی یک عملیات تیراندازی در نزدیکی نابلس در فلسطین اشغالی، کشته و زخمی شدند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله عملیات جستجو برای یافتن مجریان این عملیات در اطراف شهرک صهیونیستی حومیش را آغاز کرده‌اند.

شبکه کان اسرائیل گزارش داد تحقیات اولیه نشان می‌دهد مجریان این عملیات در کنار جاده کمین کرده و به سمت خودروی شهرک‌نشین‌ها تیراندازی کرده اند.

به گفته منابع عبری زبان یکی از زخمی‌ها چندماه پیش نیز در قدس مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود، اما توانسته بود نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشغالی شهرک نشینان صهیونیست رژیم صهیونیستی عملیات تیراندازی کرانه باختری صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شاهدان عینی گفتند: نیروهای بزرگی از ارتش اشغالگر به منطقه شرقی نابلس هجوم بردند تا از ورود شهرک نشینان به آرامگاه یوسف (ع) محافظت کنند.

آنها تاکید کردند که درگیری بین ده‌ها شهروند و ارتش رخ داد که در آن ارتش از گلوله‌های واقعی و بمب‌های گازی استفاده کرد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای اشغالگر به تعدادی از محله‌های شرقی نابلس نیز یورش بردند و قبل از عقب نشینی، خانه‌ها را تفتیش کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: ارتش اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش برد و خانه‌ای را محاصره کرد.

منابع محلی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه پس از هجوم به این شهر خبر دادند.

«آرامگاه حضرت یوسف (ع)» در ضلع شرقی نابلس واقع است که تحت کنترل فلسطینیان است و شهرک نشینان ادعا می‌کنند که از زمان اشغال کرانه باختری توسط اسرائیل در سال ۱۹۶۷، این مکان مقدس برای آنها است.

همچنین از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی با تشدید اقدامات خود در ورودی مسجد الاقصی و شهر قدیمی قدس اشغالی، ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را در بامداد روز جمعه محدود کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر از ورود ده‌ها جوان بیت المقدس و فلسطینی‌هایی از داخل اراضی اشغال شده در سال ۱۹۴۸ برای اقامه نماز صبح به مسجد الاقصی جلوگیری کردند.

هزاران نمازگزار با وجود محدودیت‌های صهیونیست‌ها توانستند خود را به مسجد الاقصی برسانند و در نمازخانه‌ها و صحن‌های آن نماز صبح را بخوانند و تا نماز جمعه در آنجا بمانند.

ده‌ها مرد و زن تبعیدی مستقر در مسجدالاقصی، علی‌رغم تهدیدها و محدودیت‌های اشغالگران، نماز صبح را در مجاورت مسجد الاقصی و در خیابان‌های شهر قدیمی در نزدیک‌ترین نقطه‌ای که می‌توانستند به جا آوردند.

همزمان با جشن موسوم به «پسح عبری» در چهارمین روز متوالی، نیروهای اشغالگر همچنان شهر اشغالی قدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر به شدت در شهر قدیمی قدس مستقر شده‌اند و ادعا می‌کنند که جشن‌های شهرک نشینانی را که در روزهای گذشته یورش‌های تحریک آمیز انجام داده‌اند، تامین می‌کنند.

روز پنج شنبه بیش از ۱۶۷۹ شهرک نشین تحت حفاظت شدید امنیتی نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی هجوم بردند و در آنجا مراسم تلمودی برگزار کردند و نیروهای اشغالگر از حضور ساکنان و نمازگزاران در محل جلوگیری کردند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان