Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@08:27:01 GMT

دوری بیرانوند از لیست بوآویشتا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۱۹۳۳

دوری بیرانوند از لیست بوآویشتا

به گزارش “ورزش سه”، تیم بوآویشتا که علیرضا بیرانوند در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب در ورزشگاه دو بسا سسولو پورتو در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ‌کاپ پرتغال، مقابل براگا قرار گرفته است.   علیرضا بیرانوند که در تنها مسابقه بوآویشتا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ‌کاپ پرتغال به میدان رفته بود، امشب به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست نفرات تیمش در دیدار با براگا حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا پس از انجام هشت مسابقه در لیگ برتر پرتغال، در دیدار پنج شب قبل تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون مصدوم و تعویض شد که امشب برابر براگا در فهرست قرار نگرفته است.   تیم فوتبال بوآویشتا که در ۹ بازی اخیرش در جام حذفی و لیگ برتر پرتغال به برتری نرسیده، در تنها مسابقه‌اش در لیگ‌کاپ به برتری رسیده و در صدر جدول گروه سه تیمی C ایستاده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوآویشتا علیرضا بیرانوند بوآویشتا علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد