Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است برای شما این اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید یک کالا، از طرف فروشگاه با شما تماس بگیرند و اعلام کنند که قیمت یا موجودی محصولی که خریداری کرده‌اید، به روز نبوده و اینکه باید مبلغ بیشتری بابت کالا پرداخت کنید یا سفارش خود را لغو کنید و درگیر پروسه بازگشت وجه و پیگیری‌های بعد از آن شوید. برای جلوگیری از بروز این مساله در این مقاله قصد داریم شما را با مرجع به روز لیست قیمت ابزار و یراق آشنا کنیم و ویژگی‌های یک فروشگاه خوب اینترنتی که قیمت و موجودی‌های درستی را ارائه می‌دهد را به شما بگوییم تا لذت یه خرید اینترنتی ابزار را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، خرید اینترنتی ابزارآلات امروزه در بین کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و حتی در بین مشاغل خانگی و برای مصارف خانگی، کاری بسیار متداول است. فروشگاه‌های اینترنتی ابزارآلات امکان خرید راحت و بدون درد سر و انتخاب از بین هزاران محصول را بدون محدودیت‌های خرید حضوری برای شما فراهم کرده‌اند تا با صرف وقت و هزینه کمتر، ابزار مناسب حرفه و بودجه خود را از بین هزاران محصولی که در دسترس شماست، تهیه کنید. مقایسه قیمت، خرید بدون استرس و فشار، تنوع محصول بالا، دسترسی آسان و سریع به ابزارآلات، امکان اشتراک گذاری نظرات و استفاده از تجربه سایر کاربران، امکان استفاده از کدهای تخفیف مخصوص خرید آنلاین ابزار و ... از نمونه‌های مزایای سفارش ابزار به صورت اینترنتی است.

 

مورد بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که از بین انبوهی از فروشگاه‌های اینترنتی  ابزار، کدام را انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین معتبر ابزارآلات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. برای اینکه تجربه بهتری از خرید اینترنتی داشته باشید باید به نکات زیادی توجه کنید.

اولین نکته در خرید از وب سایت‌ها این است که حتما از فروشگاهی خریداری کنید که دارای ای نماد باشد. ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک، نمادی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک، با هدف سازماندهی و اعتبار بخشی به سایت‌های خرید و فروش محصولات صادر می‌شود. یک وب سایت برای اینکه بتواند درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشد، حتما باید دارای ای نماد باشد. وقتی از چنین سایت‌هایی، ابزاریراق یا هر نوع کالایی می‌خرید، مطمئن هستید که در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانید از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید و مورد را رفع کنید. یکی از این موارد قابل پیگیری، به روز نبودن قیمت و موجودی کالاست زیرا یکی از قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیک که ای نماد برای فروشگاه‌های اینترنتی صادر می‌کند، این است که موجودی و قیمت تمام محصولات در سایت دارای ای‌نماد باید به روز بوده و این مرجع قانونی در صورت بروز و گزارش چنین مغایرت‌هایی، پیگیری‌های قانونی و برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

در خرید اینترنتی ابزارآلات به صفحه تماس با ما و آدرس شرکت و شماره تماس و ایمیل معتبر شرکت توجه کنید. معمولا فروشگاه‌هایی که شماره تلفن ویژه با تعداد ارقام کوتاه دارند، بخش‌های مختلف فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، ارسال و ... از هم جدا هستند و این خود نشان دهنده سازماندهی و بزرگ بودن مجموعه است و این به اعتماد و اعتبار مجموعه می افزاید.

دقت کنید که سایتی که از آن خرید می‌کنید، دارای خطاهای نرم افزاری نباشد و شما به راحتی به تمام صفحات فروشگاه بدون هیچ خطایی دسترسی داشته باشید چون در غیر این صورت ممکن است در حین پرداخت و در صفحه تکمیل خرید به مشکل بربخورید. همچنین در خرید از سایتی که برای باز شدن هر صفحه آن زمان زیادی باید صرف کنید، دقت کنید چون تمام این موارد نشان از عملکرد ضعیف تیم فنی وب سایت است.

یکی از مواردی که در خرید اینترنتی ابزارآلات بسیار مهم است، عدم وجود اطلاعات و عکس درست از محصول است. مسلم است که چنین موردی، در حین خرید اینترنتی که تنها باید با استفاده از اطلاعات موجود در سایت، درباره محصول بدانیم و تصمیم گیری کنیم، مشکل ساز است.

مشخصات فنی محصول و عکس را با دقت بررسی کنید. برای این مرحله نیاز است که اطلاعات خود را درباره محصول بالا ببرید و نیازتان را دقیقا بشناسید تا متناسب با آن اقدام به خرید بکنید در این مقاله مشخصات فنی دو محصول پرکاربرد را به عنوان مثال ارائه می‌دهیم.

دستگاه جوش

ابزاری محبوب و پرطرفدار

دستگاه جوش دارای انواع گوناگونی است که شما باید بسته به نوع و حجم کارتان، جنس و ضخامت فلز مورد نظر، یکی از انواع اینورتر جوش الکترود یا MMA، اینورتر جوش TIG  و اینورتر جوش MIG را انتخاب کنید. دستگاه جوش MMA با استفاده از الکترود جوشکاری کار می‌کند. این نوع اینورترها را معمولا برساس آمپراژ خروجی، نام گذاری می‌کنند. با توجه به نوع نیازتان دستگاهی با آمپراژ مناسب انتخاب کنید. معمولا هر چه ضخامت فلز بیشتر باشد، به اینورتر با جریان بیشتری نیازمند هستیم. تکنولوژی سوئیچ IGBT  و MOSFET هم از مشخصات فنی مهم است. تکنولوژی IGBT به دلیل ساختاری که دارد، میزان مصرف برق و اتلاف آن‌ بسیار کمتر است. میزان چرخه عملکرد، راحتی حمل دستگاه، کلید ARC force، ولوم تنظیم جریان خروجی و نوع منبع انرژی تک فاز و یا سه فاز، از موارد مهمی است که باید در قسمت مشخصات دستگاه، در هنگام خرید اینترنتی دقیقا مورد بررسی قرار گیرند.

سنگ فرز

ابزاری که هر کارگاهی به آن نیاز دارد

سنگ فرز یکی از دستگاه‌های پرمصرف است که کاربردهای صنعتی، نیمه صنعتی و حتی خانگی دارد. از آنجایی که فرزها کاربردهای گسترده‌ای دارند، در انواع مختلفی ساخته می‌شوند پس اولین نکته در خرید اینترنتی سنگ فرز، انتخاب نوع آن از بین مدل‌های مینی فرز، فرز انگشتی، فرز مینیاتوری، اورفرز نجاری، فرز آهنگری و فرز سنگ‌بری است. بعد از آن به خصوصیات فنی مهمی مانند توان دستگاه، سرعت در حالت بی باری، اندازه دیسک فرز، دیمر دار بودن دستگاه، وزن، طراحی ارگونومیک دستگاه، دارا بودن دسته جانبی کمکی، طراحی ضدلرزش دسته توجه شود.

نتیجه گیری

تا اینجا نکات مهمی که در خرید اینترنتی باید در مورد فروشگاه و محصولات در نظر بگیرید را گفتیم. در اینجا می‌خواهیم یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های به روز ابزارآلات با 14 سال سابقه فروش حضوری در حسن آباد تهران و 5 سال سابقه فروش اینترنتی را به شما معرفی کنیم. ابزاررضا به پشتوانه تجربه طولانی‌ای که در خرید و فروش ابزارآلات دارد، در تلاش است که بهترین خدمات و محصولات را به بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. همه بخش‌های ابزاررضا از جمله تیم مشاوره تخصصی خرید ابزارآلات، تیم پشتیبانی مشتری و خدمات پس از فروش، تیم فنی سایت، بخش فروشگاه حضوری و تلفنی، تیم بسته بندی و ارسال و ... همه در جهت جلب و تدام اعتماد مشتریان حرکت می‌کنند زیرا اعتماد، بزرگ ترین سرمایه این مجموعه ابزار فروشی با سابقه است. در سایت ابزاررضا با آدرس abzarreza.com می‌توانید بیش از دو هزار مورد ابزار و یراق از انواع مختلف را پیدا کنید و با استفاده کد تخفیف‌های ویژه‌ای که در صفحه کد تخفیف برای خرید آنلاین در نظر گرفته‌اند روی سبد خرید خود تخفیف‌های عالی بگیرید و با خرید بالای 300 هزار تومان، کالا به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود. برای امتحان کردن و تست کالا، فرصت 30 روزه خواهید داشت و در صورت بروز هر گونه مشکل بعد از خرید، می‌توانید با شماره تماس ویژه ابزاررضا تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش ابزاررضا بهره مند شوید.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایمیل بودجه خرید و فروش شماره تلفن وزن خرید اینترنتی ابزار اینترنتی ابزارآلات خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل