Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های اول و یازدهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند

در چارچوب هفته هفدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان وولفسبورگ خواهد بود، نگاهی به آمار  اطلاعات این بازی:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ تاریخ برگزاری: جمعه، 25 آذر 1400 (17 دسامبر 2021) ساعت برگزاری: 23:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس آرنا، مونیخ هفته برگزاری: هفته 17 بوندسلیگا، فصل 22-2021  شرح وضعیت تیم های بایرن مونیخ و وولفسبورگ باواریایی ها هنوز از اختیار نداشتن مهره های اصلی خود در خط هافبک خود، ضربه می خورند اما با نمایشی که مارک روکا مقابل اشتوتگارت داشت، خیال آن ها را کمی از این بابت راحت تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بایرن مونیخ با برد مقابل اشتوتگارت، صدر نشینی اش در نیم فصل اول قطعی شده است و حال برای حفظ فاصله خود با دیگر تیم ها به برد مقابل وولفسبورگ نیاز دارد. پس از حواشی واکسیناسیون، در حال حاضر جو خوبی اطراف اردوی بایرن وجود دارد.
  فلوریان کوفلت به تازگی جانشین فن بومل بعد از کسب نتایج ضعیف شده است. کوفلت کارش در وولفسبورگ را با برد آغاز کرد اما این روند تداوم نداشته و در هفته های گذشته این تیم متحمل شکست های بسیاری شده است و روند به اصطلاح سینوسی را طی کرده است. وولفسبورگ بازیکنان با کیفیت و قابلی در ترکیب خود دارد اما با رفتن گلاسنر به دلیل مشکلاتش با مدیران این تیم، گرگ ها با بحران پیدا کردن مربی مناسب برای نیمکت خود مواجه شده اند. متاسفانه فلوریان کوفلت گزینه مناسبی برای وولفسبورگ نیست و احتمالا با این تیم به موفقیتی دست پیدا نکند. با این حال باید منتتظر بمانیم و در آینده ببینیم که مسیر وولفسبورگ با کوفلت به کجا منتهی می شود. اخبار بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ


یولیان ناگلزمان: ما همیشه روی لواندوفسکی حساب می کنیم، حتی اگر گل نزند
کینگزلی کومان بازی مقابل وولفسبورگ را به دلیل مصدومیت از دست داد

 ترکیب احتمالی تیم های بایرن مونیخ و وولفسبورگ / هواسکور

 

غایبان بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ

 

رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و وولفسبورگ

 

جایگاه بایرن مونیخ و وولفسبورگ در جدول بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 1 بایرن مونیخ 13 1 2 52 16 36 40 11 وولفسبورگ 6 2 8 17 25 8- 20 نکات آماری بازی بایرن مونیخ - وولفسبورگ وولفسبورگ حریف مورد علاقه روبرت لواندوفسکی است، این بازیکن در 20 بازی مقابل این تیم، 23 گل به ثمر رسانده است.  بایرن مونیخ هرگز در خانه مقابل وولفسبورگ نباخته است. بایرن مونیخ در 38 بازی از 48 بازی مقابل گرگ ها پیروز شده است. همچنین در 12 رویارویی پیشین این تیم، بایرن مونیخ در 11 بار آن پیروز شده است. وگهورست در 6 بازی مقابل بایرن مونیخ، 2 گل به ثمر رسانده است اما در آن بازی ها بازنده بوده است. فلوریان کوفلت هنگامی که هدایت وردربرمن را به عهده داشت در 3 بازی اول خود مقابل یولیان ناگلزمان شکست نخورده بود. اما در 5 رویایی پیشین خود مقابل این مربی بازنده بوده است. با دبل روبرت لواندوفسکی مقابل اشتوتگارت، تعداد گل های او در یک سال میلادی به عدد 68 رسیده است و در حال حاضر تنها 2 گل با شکستن رکورد 69 گل کریستیانو رونالدو در یک سال میلادی فاصله دارد.  پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


بایرن مونیخ 2-1 وولفسبورگ

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! استقلال صدرنشین لیگ برتر، با کارت زرد کمتر! مشاجره فغانی و کی روش پس از پنالتی اشتباهی که فغانی علیه مصر گرفت / فیلم قضاوت اولین داور زن ایتالیایی در جریان بازی یک تیم از سری آ گل زیبای امیل اسمیت رو به وست هم (آرسنال 2-0 وست هم)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ و وولفسبورگ بازی بایرن مونیخ بازی مقابل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود