Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بازی های روز سوم از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه پذیرای اورتون بود که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل همراه بود، ولی با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۷۰ میسون مونت برای چلسی گلزنی کرد و در دقیقه ۷۴ اورتون کار را به تساوی کشاند تا این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در دیگر بازی امشب لیورپول و نیوکاسل رو در روی هم صف آرایی کردند. جانجو شلوی در همان دقایق ابتدایی برای نیوکاسل گلزنی کرد اما در دقایق ۲۱ و ۲۵ دیگو ژوتا و محمد صلاح شکست لیورپول را به پیروزی تبدیل کرده تا این تیم در آستانه یک برد شیرین قرار بگیرد. 

الکساندر آرنولد در دقیقه ۸۷ سومین گل لیورپول را به ثمر رساند تا این تیم تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم صدرنشین یعنی منچسترسیتی در رده دوم قرار بگیرد.

دیدار تیم های لسترسیتی و تاتنهام نیز به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در تیم تحت هدایت آنتونیو کونته به تعویق افتاد.

برچسب‌ها فوتبال لیورپول چلسی منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیورپول چلسی فوتبال لیورپول چلسی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان

دیدار دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تیم مس رفسنجان امروز دوازدهم اردیبهشت میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ وارد دروازه مس رفسنجان شد و در دقیقه ۶۱ گل دوم بازی برای مس رفسنجان توسط فرشید باقری به ثمر رسید.

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان در دقیقه ۴۸ و احمدرضا زنده‌روح بازیکن گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۵۸ کارت زرد دریافت کردند.

مس رفسنجان با دریافت تک امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی و گل گهر سیرجان ۳۴ امتیازی شد. نارنجی پوشان رفسنجانی در جایگاه نهم و گل‌گهری‌ها در جایگاه ششم جدول لیگ‌برتر قرار دارند.

داوری دیدار دو تیم هم‌استانی را سیدرضا مهدوی به عهده داشت و امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری کمک داور و علیرضا کهوری ناظر این دیدار بودند.

کد خبر 749840

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان