Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقامات جنبش امل و حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: نقطه ورود واقعی برای عدالت و کشف حقیقت، تعهد قضات به بندهای قانون اساسی کشور است.

جنبش امل و حزب الله در این بیانیه تاکید کردند: تحقق عدالت و آگاهی از حقیقت انفجار بندر بیروت و حفظ خون شهدا و حقوق مجروحان و آسیب دیدگان در این جنایت ضد انسانی مانند تمام جرایمی که به مقامات قضائی ارجاع می‌شود، تعهد قضات نسبت به پایبند بودن به قواعد قانون اساسی و قانون است، تعهدی که باید به دور از اقدامات گزینشی و دلخواهی با تقویت قوه قضائیه و فاصله گرفتن از سرمایه گذاری سیاسی ارزان قیمت در خدمت دستور کارهای مشکوک داخلی یا خارجی یا رسیدن به اهداف انتخاباتی ارزان قیمت به اجرا درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی دیگر از این بیانیه نوشته شده است: امل و حزب الله همانگونه که همواره تعهد خود را برای دانستن حقیقت در مورد انفجار بندر بیروت و کشف عوامل دخیل در این ماجرا و فتنه افکنی در الطیونه حفظ کرده اند، تاکید دارند که در مورد تحقق حقوق شهدا کوتاه نخواهند آمد و همچنان تعقیب عاملان این جنایات را پیگیری خواهند کرد.

جنبش امل و حزب الله در رابطه با وخیم‌تر شدن بحران‌های مالی، اقتصادی، از مقامات امنیتی و قضائی کشورشان خواستند که با اتخاذ تدابیر فوری، گام‌های مؤثری را برای مهار فروپاشی ارزش پول ملی و محاکمه معامله گران بازار سیاه که معیشت مردم، امنیت غذایی و دارویی و همه امور زندگی روزمره آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بردارند.

همچنین دو جنبش مقاومتی از مردم ساکن مناطق جنوبی و مهاجران لبنانی نیز برای ادامه همکاری، همبستگی، حمایت از خانواده‌های خود و توانمندسازی آن‌ها به منظور غلبه بر شرایط سخت کنونی، تشکر و قدردانی کردند.

در مورد مسئله فلسطین نیز، دو جنبش مقاومتی از جناح‌های فلسطینی خواستند که هوشیار بوده و از دو دستگی یا فتنه یا درگیری بیهوده اجتناب کنند.

در پایان بیانیه حزب الله و امل همچنین آمده است: اتحاد بین این دو جنبش اتحاد بین فرزندان یک خانه و یک خط و یک مسئله و یک هدف برای لبنان و همه شهروندان این کشور است.

منبع: تقریب

کلیدواژه: حزب الله امل امل و حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد