Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:14:19 GMT

خبر رویترز درمورد به تعویق افتادن مذاکرات وین

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۲۴۳۶

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دیپلمات‌های آگاه به خبرگزاری رویترز گفتند که قرار است جلسه فردا ساعت ۲ بعدازظهر (به وقت محلی وین) برگزار شود.

همچنین لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال در صفحه توئیترش نوشت: متوجه شدم که یک متن پیش نویس در مورد مسائل هسته‌ای وجود دارد که می‌تواند مبنای مذاکرات جدی‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک منبع آگاه عصر پنجشنبه در هشتمین روز از مذاکرات وین که با هدف رفع تحریم‌ها جریان دارد به ایرنا گفت که ادامه و یا پایان دور جاری گفت‌وگوها، به محتوای مذاکرات طرف‌ها بستگی دارد.

وی بر همین اساس افزود که روند مذاکرات، پنجشنبه و یا حتی فردا هم ممکن است ادامه داشته باشد.

پیشتر میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین دیدار شب گذشته طرفین برجام (بدون ایران) با آمریکا را نشانه‌ای خوب عنوان کرد. وی مذاکرات هیات‌های ایرانی، روسی و چینی به صورت جداگانه را نیز مفید ارزیابی کرد.

مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین پس از نشست سه جانبه با مذاکره کنندگان ارشد ایران و چین به خبرنگاران گفت پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته که جزئیات آن در روز‌های آینده ارائه خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه میخائیل اولیانوف مذاکرات وین رویترز آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا گوهر عشقی ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «انجو کچلی» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سفر «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه به آمریکا که برای ۹ ماه «می» برنامه‌ریزی‌شده بوده، به تعویق افتاده و در تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت‌تر باشد، انجام خواهد شد.

وی دراین‌باره گفت: سفر رییس‌جمهور ما به ایالات متحده، که برای ۹ می برنامه ریزی شده بود، به دلیل ناسازگاری برنامه ها به تاریخ دیگری که برای هر دو طرف راحت تر است، به تعویق افتاده است. گفتگوی سطح بالا بین ترکیه و ایالات متحده برای آماده‌سازی این سفر ادامه خواهد داشت.

پیش از این رسانه های ترکیه و غربی به نقل از منابعی در آنکارا از تعویق این سفر خبر داده بودند.

کد خبر 6089562

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است