Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس میرحسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز آسمان استان قسمتی ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود و اواخر وقت شاهد افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در مناطق جنوبی و ارتفاعات مرکزی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری و برای برخی نقاط به ویژه ارتفاعات همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی دمای امروز شهر یزد را ۱۴ تا یک درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان ذکر کرد.

یکی از ویژگی استان‌های دارای عرصه‌های بیابانی از جمله  یزد که در فلات مرکزی ایران قرار دارد تفاوت درجه حرارت شب و روز آن، بارش‌کم و میزان تبخیر بالاست.

استان یزد در ناحیه مرکزی ایران قرار دارد و اطراف آن پوشیده از عرصه‌های بیابانی است  و به علت فقر پوشش گیاهی و بالا بودن میزان فرسایش خاک پس از بارندگی در برخی نقاط سیل جاری و خسارت زیادی به تاسیسات زیربنایی، جاده‌ها ،قنات‌ها، مزارع و زمین‌های کشاورزی وارد می‌شود . 

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی یزد یزد بارش باران بافق تفت سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بارش باران یزد بارش باران بافق تفت سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در اروند
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان