Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت اله ارمغانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون هشت هزار و ۹۴۰ نفر از فعالان مشاغل خانگی تسهیلات بانکی ارزان قیمت دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی در ابتدای شروع طرح در یک دهه گذشته ۵۰ میلیون ریال و در زمان حاضر ۲۵۰ میلیون  ریال است بیان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان در استان براساس سال اخذ متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:فعالیت مشاغل خانگی در ۳۶۰رسته شغلی تعریف شده که در حال حاضر اولویت پرداخت به مشاغل نوپا که بازار فروش محصولات آنان اشباع نشده اختصاص دارد.

وی ابراز داشت:فعالیت هایی همچون تولید محصولات فرهنگی و هنری زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، فن آوری اطلاعات و آی تی،شیرینی پزی، هنرهای صنایع دستی، پرورش گل های تزئینی، کاشت گیاهان دارویی از رسته های مهم مشاغل خانگی هستند.

ارمغانی اضافه  کرد:مهمترین مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنایع دستی شامل گلیم بافی، معرق، سفال، گلدوزی، گبه بافی، البسه محلی و سوزن دوزی هستند.

 ارمغانی تاکید  کرد: مشاغل خانگی به دلیل نیاز نداشتن به هزینه های مکان فعالیت و حمل و نقل حضور در کارگاه تولیدی سود بیشتری عاید صاحبان این کسب وکارها می کند.

وی عنوان کرد:امسال وزارت کار طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به دلیل ضرورت توجه بیش از پیش به گسترش مشاغل خانگی در دوران کرونا و به منظور حمایت از اقتصاد خانوارها و همچنین تحقق شعار سال در دستور کار قرار داده است.

افراد برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی نخست باید در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کنند و رسته و شغل و طرح مورد نظر را انتخاب کنند.

نرخ سود تسهیلات مشاغل خانگی چهار درصد است.

نرخ بیکاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ۱۷.۸ درصد و در روستاها ۱۰.۱۳ درصد است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران سازمان بهزیستی کشور کهگیلویه و بویراحمد مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟