Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حسین اسحاقی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان اظهار داشت: هفت شهرستان جنوبی این استان ظرفیت بسیار خوبی در بخش هنر دارد که بخشی از این ظرفیت در جشنواره سالانه تئاتر به رخ کشیده می شود.

وی یکی از فعالیت های مهم زیرساختی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را توجه ویژه به حوزه تئاتر برشمرد و بر تأثیرگذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش رایگان هنر در مناطق محروم سیاست ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 

وی یکی از سیاست های مهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بخش هنر، آموزش رایگان هنر در مناطق محروم دانست و گفت: هنرمندان جنوب کرمان مشارکت بسیار خوبی در طرح آموزش رایگان هنر دارند.

وی بیشترین میزان شرکت کننده جنوب کرمانی ها در  طرح آموزش رایگان هنر را در بخش آموزش تئاتر عنوان کرد و این مشارکت را نشان از ظرفیت هنری منطقه جنوب کرمان برشمرد.

رایزنی با شهرداری جیرفت برای پلاتوی جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از رایزنی با شهردار منتخب برای ایجاد پلاتوی جنوب کرمان خبر داد و گفت: رایزنی برای ایجاد پلاتو در سال های گذشته به دلیل همکاری نکردن محقق نشد ولی پیگیر ویژه این موضوع هستیم.

حضور هفت گروه تئاتر در جشنواره تئاتر جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه ۱۰ گروه ثبت شده تئاتر در هفت شهرستان جنوبی کرمان فعال است، از حضور هفت گروه تئاتر در دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی این منطقه خبر داد.

وی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت به مدت ۲ روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره نمایش بیست و هفت از شهرستان جیرفت، نمایش قدمگاه به فصل پائیز از شهرستان فاریاب، نمایش سین از شهرستان جیرفت و نمایش فریاد های بی صدا از رودبار جنوب اجرا شد.

انتخاب گروه نمایش ۲۷ برای جشنواره کشوری فجر

دبیرتخصصی دوازهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان از انتخاب گروه نمایش ۲۷ به کارگردانی مهدی آسمانی به عنوان گروه برتر جشنواره تئاتر استانی در این منطقه خبر داد و گفت: این گروه به عنوان گروه برتر به جشنواره کشوری فجر معرفی شد.

مهرداد بهزادی با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان هر سال برگزار می شود، افزود: فراخوان دوازدهمین جشنواره در  شهریورماه سال جاری اعلام و هفت نمایش نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد فعالیت جوان ترین کارگردانان در تاریخ جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان بودیم، افزود: چهار نمایشنامه در این جشنواره انتخاب شدند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر جیرفت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر جیرفت جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان فرهنگ و ارشاد اسلامی دوازدهمین جشنواره آموزش رایگان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند