Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی در گفت و گو یا خبرنگارر ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان و عملکرد سرخ پوشان در این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است و اعتقاد دارم  می تواند بهتر از این که هست باشد. عملکرد بازیکنان در این دیدار خیلی خوب بود و روز به  روز هم بهتر می شوند و همدیگر را به خوبی در زمین پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تغییر ترکیب گل محمدی در این دیدار گفت: پیشکسوت فقط باید حمایت کند. چون من کنار تیم نیستم و با توجه به این که کادر فنی کل هفته را در کنار بازیکنان هستند و عملکرد آن ها را زیر نظر دارند، نمی توانم در مورد ترکیب نظر بدهم و به یحیی احترام می گذارم.

 پیشکسوت پرسسپولیس با اشاره به کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی فوق العاده پایین بود و چنین زمین هایی در حد لیگ برتر ما  نیست. بازی کردن در آن زمین بسیار سخت است و توپ در حین راه پس از برخورد به زمین مسیر خود را عوض می کرد که باعث به هم ریختن کارهای تیمی می شد.

پنجعلی در خصوص رادوشوویچ و رفتارش اخیرش مبنی بر ترک ایران گفت: نمی دانم وضعیت رادوشوویچ چگونه است. او زمانی که در درون دروازه پرسپولیس قرار می گرفت خیلی زحمت برای این تیم می کشید و اگر قرار است بازیکنی روی نیمکت بشیند باید از کشور خودمان باشد تا بتواند تجربه کسب کند. این درست نیست که ما بازیکن خارجی بیاوریم و او را روی نیمکت بگذاریم چون باعث می شود که آینده او از بین برود.

وی در مورد بازیکنان تاجیکی پرسپولیس هم گفت: ما با تمام خارجی ها مشل داریم و نمی دانم که این قرارداد چگونه نوشته می شود. باشگاه اول باید مشکلاتش را حل می کرد و پس از برطرف شددن مشکلات باید از آن دو می خواستند که به ایران بیایند تا بلاتکلیف نباشند و بی انگیزه نباشند. شایسته نیست که در ایران بدون برنامه جلو برویم. 

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس خیلی زود توسط هافبک ازبکستانی خود به گل برابر آلومینیوم دست یافت تا برای دستیابی به هدف صعود از این مرحله از شانس بیشتری در دقایق باقی‌مانده برخوردار باشد.

اوستون اونوروف با توپ‌گیری از میانه میدان و پیش‌روی تا محوطه جریمه حریف با ضربه پای چپ خود و به زاویه مخالف توانست احمد گوهری را ناکام کند و گل اول پرسپوليس را به نام خود کند.

این در حالی بود که در لحظه جشن گل پرسپولیسی‌ها، کادرفنی و نیمکت‌نشینان آلومینیوم با حضور نزد داور چهارم، مدعی بودند که اورونوف در لحظه توپ‌گیری از مدافع این تیم، مرتکب خطا شده است.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!