Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» (جمعه ۲۶ آذرماه) با هشت دیدار در شهرهای اردکان، نور، یزد، سرخرود، همدان، چالوس، مرودشت و تبریز پیگیری می‌شود.

تیم سروقامتان از ساعت ۱۷ در خانه والیبال همدان باید به مصاف مقاومت بسیج تهران برود که بازی دشواری در پیش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروقامتان با هدایت علیرضا نادی کاپیتان سابق والیبال کشور که این روزها سرمربیگری در لیگ یک را به عنوان تجربه نخست خود سپری می‌کند، شرایط بهتری را به نسبت قبل پیدا کرده است.

سروقامتان با هدایت علیرضا نادی کاپیتان سابق والیبال کشور که این روزها سرمربیگری در لیگ یک را به عنوان تجربه نخست خود سپری می‌کند، شرایط بهتری را به نسبت قبل پیدا کرده است.

نماینده همدان هر چند هفته نخست لیگ را با برد شروع کرد اما در ادامه چهار شکست متوالی را در کارنامه خود به ثبت رساند تا قعرنشین جدول شود.

با تغییرات صورت گرفته در حوزه مدیریتی و فنی تیم سروقامتان، شرایط برای این تیم بهبود یافت و علیرضا نادی توانست تیم تحت هدایت خود را متحول کند.

سروقامتان به دنبال سومین برد پیاپی

نماینده همدان در ۲ بازی اخیر خود دست به کار بزرگی زد و توانست مقابل حریفان به برتری دست یابد.

پیروزی‌ سروقامتان باعث شد تا با هشت امتیاز به رده پنجم جدول گروه ب قرار بگیرد و از قعرنشینی فرار کند.

سروی‌ها حالا به دنبال رسیدن به سومین برد پیاپی خود هستند تا بتوانند شانس حضورشان در جمع چهار تیم برتر گروه ب برای صعود را افزایش دهند.

انگیزه مضاعف بازیکنان والیبال همدان با برد هفته‌های اخیر و حمایت‌های خوب امید رحیمیان مدیرعامل باشگاه سروقامتان باعث شده تا رسیدن به سومین برد متوالی برای این تیم محتمل شود.

انگیزه مضاعف بازیکنان والیبال همدان با برد هفته‌های اخیر و حمایت‌های خوب امید رحیمیان مدیرعامل باشگاه سروقامتان باعث شده تا رسیدن به سومین برد متوالی برای این تیم محتمل شود.

پیمان صالحی، پیمان نوروزپور، سعید مرادی، محمد نوروزی، پندار مومنی مقدم، فرزاد یگانه، پوریا نوروزپور، مهدی الهی، علیرضا زیبایی، مهدی نصوری، علی عسگرنیا، احسان قلری، مهدی عبدلی و امیر عزیزی مردان تاثیرگذار سروقامتان در دیدارهای اخیر لیگ یک بوده‌اند.

علیرضا نادی سرمربی این تیم با تغییرات تاکتیکی و فنی ایجاد شده، مسیر رشد و پیشرفت سروقامتان را مهیا ساخته و به دنبال صعود همراه با این تیم است.

مقاومت، تیم زخم خورده

حریف تیم سروقامتان در هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال کشور نیز مقاومت بسیج تهران است.

مقاومتی‌ها هر چند شروع خوب در لیگ یک داشتند اما در ادامه این مسیر موفقیت دوام پیدا نکرد تا قعرنشین گروه ب شوند.

مقاومت بسیج با ۲ برد و چهار شکست از ۶ بازی به پنج امتیاز رسیدند و همین شرایط باعث شد به قعرجدول رده‌بندی گروه ب سقوط کنند.

این تیم پس از ۲ شکست متوالی در هفته‌های پنجم و ششم، در هفته هفتم نیز با قرعه استراحت روبه رو شد تا آماده بازی مقابل سروقامتان همدان شود.

مقاومتی‌ها برای فرار از شکست چاره‌ای جز پیروزی مقابل سروقامتان همدان ندارند و در غیر اینصورت شرایط بحرانی‌تری این تیم را درگیر خواهد کرد.

هر ۲ تیم سروقامتان همدان و مقاومت بسیج تهران در صورت برتری در این دیدار می‌توانند امیدوار به ارتقا جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات باشند.

تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های «وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس» هم گروه است.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند و این مرحله به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان امسال به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل امتیازهای کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

برچسب‌ها شهر همدان همدان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان همدان والیبال شهر همدان همدان والیبال سروقامتان همدان تیم سروقامتان والیبال کشور علیرضا نادی مقاومت بسیج سومین برد باعث شد گروه ب لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟