Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات قهرمان کشوری کشتی آزاد طی دو روز ۲۳ و ۲۴ دی ماه قرار است در گرگان برگزار شود، رقابت‌هایی که شروع چرخه انتخابی تیم ملی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد بود.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی غیر از هفت مدال‌آور کشتی آزاد در جهانی ۲۰۲۱ نروژ، همه سرمایه‌های کشتی ایران باید در رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از بین کشتی‌گیرانی که مهر ماه امسال در اسلو مدال گرفتند، هر کشتی‌گیری که قصد تغییر وزن داشته باشد، باید کار خود را در چرخه، از مسابقات قهرمان کشوری آغاز کند. بنابراین امیرمحمد یزدانی که بعد از مسابقات جهانی رسماً از تغییر وزن و حضورش در ۷۰ کیلوگرم خبر داد، نیز با وجود کسب مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۱، در گرگان به مصاف حریفان داخلی‌اش در وزن جدید خواهد رفت.

علاوه بر امیرمحمد یزدانی، یکی دیگر از ملی‌پوشان جهانی نروژ که البته به دلیل عدم کسب مدال در اسلو باید کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی از قهرمان کشوری استارت می‌زد، وزن خود را تغییر داده است. رحمان عموزاد قهرمان سال ۲۰۲۱ جوانان جهان و فنی‌ترین کشتی‌گیر نوجوان جهان در سال ۲۰۱۹ که در مسابقات جهانی نروژ از کسب مدال در وزن ۶۱ کیلوگرم بازماند، تصمیم قطعی خود را در مورد تغییر وزن گرفته و از این پس کارش را در ۶۵ کیلوگرم ادامه خواهد داد.

رحمان عموزاد پیش از المپیک مدعی وزن ۵۷ کیلوگرم محسوب می‌شد که با توجه به شرایط سنی‌اش با افزایش وزن مواجه شد و با شکست مقابل رضا اطری، شانس حضور در المپیک توکیو را از دست داد.درستکار: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می‌گرفت/ پیروزی قیاسی مقابل قهرمان دنیا باعث خوشحالی استرضایی: احیای دوباره قهرمان کشوری بهترین اتفاق چرخه انتخابی کشتی آزاد است/ درستکار نگاه ملی دارد

 

انتهای پیام/ 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران قهرمان کشوری تغییر وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در شش وزن اول رقابت‌های نونهالان آزاد قهرمانی کشور که از صبح  پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد محمد حسین انگزی در وزن ۴۱ کیلوگرم نقره گرفت و رضا جلیلیان در  وزن ۶۸ کیلوگرم بر سکوی سوم ایستاد.
اسماعیل میرزایی در وزن ۳۵ کیلوگرم نیز پنجم شد.
امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) رقابت‌های شش وزن دوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد