Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان قرار بود اواخر فروردین ماه ۱۴۰۱ به میزبانی چین در شهر «ووشی» برگزار شود که با اعلام فدراسیون جهانی و پس از انصراف میزبان، این مسابقات تا سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ یعنی تقریباً ۶ ماه به تعویق افتاد.

این موضوع نه تنها ادامه برگزاری اردوهای تیم ملی را در ابهام قرار داد بلکه حتی ادامه همکاری با کادر فنی را نیز به چالش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نتایج ضعیف تیم ملی در بازی‌های المپیک توکیو و جلسات متعدد کارشناسی، هم اندیشی و … کمیته فنی فدراسیون تکواندو در دو جلسه جداگانه روزهای ۳۰ شهریور و دهم مهرماه فریبرز عسکری و مهرو کمرانی را در سمت سرمربی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان تا پایان سال ۱۴۰۰ و البته مسابقات قهرمانی جهان ابقا کرده بود.

در شرایط فعلی که مسابقات قهرمانی جهان قرار است ۶ ماه بعد از تاریخ قبلی یعنی تقریباً مهرماه ۱۴۰۰ برگزار شود و پیش از آن نیز تیم ملی بازی‌های آسیایی را پیش رو خواهد داشت، تکلیف کادر فنی چه خواهد شد؟ اگر قرار است تیم‌های ملی با همین کادر فنی ادامه دهند که می‌بایست کمیته فنی دوباره تشکیل جلسه داده و پس از بررسی جوانب مصوبه تازه برای همین منظور صادر کند.

از سوی دیگر مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵ دی ماه تشکیل خواهد شد و رئیس آینده فدراسیون از میان کاندیداهای تائید صلاحیت شده انتخاب شود که شاید استراتژی رئیس آینده فدراسیون در خصوص کادر فنی تیم‌های متفاوت باشد و کمیته فنی نمی‌تواند و نباید از هم اکنون برای آینده تیم ملی تصمیم گیری کند.

در این شرایط که هنوز تایید صلاحیت‌ها نیامده و مشخص نیست کدام یک از ۵ نامزد فعلی مجوز حضور در انتخابات را به عنوان کاندیدای نهایی و در نهایت رئیس فدراسیون پیدا می‌کند، بهتر است که کادر فنی هر برنامه‌ای دارد فعلاً ادامه دهد تا انتخابات برگزار و رئیس آینده در این مورد تصمیم گیری کند.

با توجه به اینکه مصوبه کمیته فنی تا پایان سال جاری می‌باشد، همکاری دو طرف منع قانونی در شرایط فعلی ندارد و این می‌تواند یک تصمیم منطقی باشد تا رئیس جدید فدراسیون در مورد تیمی که باید پاسخگوی نتایج آن باشد، سیاست‌های خود را تشریح و اجرایی کند.

کد خبر 5377005

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان سردار آزمون تکواندو وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پیکان تهران اللهیار صیادمنش تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان لیگ قهرمانان اروپا فرهاد مجیدی کمیته فنی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا