Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:30:39 GMT

جاری شدن سیلاب در مهاباد خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۰۶۸

جاری شدن سیلاب در مهاباد خسارتی نداشت

شهردار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید باران در نخستین ساعات اولیه صبح امروز باعث جاری شدن سیلاب در سطح خیابان های منطقه "مکریان" و آب‌گرفتگی معابر و جوی های چند خیابان در این منطقه شد.

بابک رستم پور افزود: این سیلاب که به دلیل شدت بارندگی از ارتفاعات "کهریزه" در حاشیه منطقه موکریان جاری شد خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در برنداشته است و با قطع باران سیلاب نیز فروکش کرده و نیروهای خدماتی شهرداری در حال شستشوی خیابان ها و معابر و بازکردن جوی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تکرار مجدد سیلاب در این منطقه از شهر پیش بینی شده است امسال اقدامات نگهدارنده برای جلوگیری و کنترل سیلاب های احتمالی صورت بگیرد تا در بهار سال آینده اقدام به احداث کانال های انتقال آب در این منطقه کرد.

شهردار مهاباد اضافه کرد: در زمان حاضر با بسیج همه ماشین آلات شهرداری شستشوی چند خیابان منطقه موکریان که متاثر از وقوع سیلاب با انباشت گل و لای همراه بوده به پایان رسیده و همکاران خدمات شهری در حال شستشوی معابر این منطقه هستند. 

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در آبان ماه سال جاری نیز در مهاباد موجب جاری شدن سیل در پنج نقطه از این شهر شد که بیشترین میزان آن در منطقه "مکریان" بود که میزان خسارت ناشی از سیلاب به بخش‌های مختلف این شهرستان بیش از ۵۲۱ میلیارد ریال برآورد شد.

در پی وقوع سیلاب در شهرستان مهاباد رییس جمهوری در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستورهای لازم را صادر کرد.

آیت الله رییسی همچنین در همین زمینه دستورهایی خطاب به وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس جمهور صادر کرد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مدیریت بحران سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مهاباد آذربایجان غربی شهرداری مهاباد مدیریت بحران سیل جاری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر

دریافت 24 MB کد خبر 6095529

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت