Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی مصر دو روز پیش در نیمه نهایی جام کشورهای عربی مقابل تونس شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند. کارلوس کی روش سرمربی نام آشنا برای ایرانی ها که این روزها روی نیمکت تیم ملی مصر نشسته بعد از این باخت به شدت مورد حمله هواداران مصری قرار گرفت. بعد  از این نتیجه مطالبه توئیتری از سوی هواداران تیم ملی مصر ایجاد شد که آنها خواهان برکناری فوری کارلوس کی روش از مربیگری تیم ملی این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت«صدی البلاد» خبر داد: کارلوس کی روش مربی پرتغالی نتوانسته هواداران مصری را قانع کند به همین خاطر کمپینی برای برکناری این مربی در فضای مجازی به راه انداخته شده است. کارلوس کی روش در تصمیمات فنی سرکش عمل کرد و تصمیمات عجیبی گرفت که باعث شد تا فراعنه از رسیدن به فینال جام کشورهای عربی ناکام بمانند. این اقدامات کی روش باعث شده تا هواداران فوتبال مصر به این مربی بی اعتماد شوند و از فدراسیون فوتبال بخواهند این مربی پرتغالی را از کار برکنار کند. انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

دیگر خبرها

  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!