Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:24:53 GMT

وزیر بهداشت وارد خاتم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۱۳۶

وزیر بهداشت وارد خاتم شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد وارد شهرستان خاتم شد.

دکتر خطیبی ادامه داد: دکتر بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان خاتم سفر کرده است در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و مسئولان ادارات این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر بهداشت پس از ورود به خاتم به یادمان شهدای این شهر رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در این سفر از طرح توسعه و پروژه های در حال ساخت بیمارستان ایت الله خاتمی شهرستان خاتم بازدید، با اقشار مختلف مردمی دیدار و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور پیدا می کند.

کد خبر 5377436

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد بوشهر ویروس کرونا گرگان آمار کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا عکس استانها شب یلدا قاسم سلیمانی سانحه تصادف واکسن کرونا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی