Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:05:07 GMT

ابقای زلیکو پتروویچ برای دیدار با ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۲۵۷

سرمربی تیم ملی عراق در سمت خود ابقا شد

زلیکو پتروویچ برای دیدار با ایران هم تیم ملی عراق را همراهی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، روز گذشته در نشست اعضای هیات رییسه و کمیته فنی فوتبال عراق جهت تصمیم‎گیری برای آینده نیمکت تیم ملی این کشور پیش از مسابقه برابر ایران که هفتم بهمن برگزار می‎ شود مقرر شد زلیکو پتروویچ در راستای حفظ ثبات تیم ملی عراق همچنان به فعالیتش در جایگاه سرمربی تیم ادامه بدهد و البته جهت انتخاب یک مربی بدنساز برای تکمیل کادر فنی تیم ملی عراق اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس محمود سرپرست تیم ملی عراق در این جلسه گزارشی از شرایط و عملکرد تیم ملی این کشور در مسابقات قهرمانی کشورهای عربی ارائه کرد و مقرر شد کمیته فنی بر روند فعالیت‎ها و اقدامات کادر فنی و اردوهای آتی تیم ملی عراق نظارت داشته باشد.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! استقلال صدرنشین لیگ برتر، با کارت زرد کمتر! مشاجره فغانی و کی روش پس از پنالتی اشتباهی که فغانی علیه مصر گرفت / فیلم قضاوت اولین داور زن ایتالیایی در جریان بازی یک تیم از سری آ گل زیبای امیل اسمیت رو به وست هم (آرسنال 2-0 وست هم)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است