Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: دو تیم در ابتدای بازی حملات خوبی داشتند و پس از گل اول پرسپولیس این پیکان بود که بیشتر سوار بر جریان بازی بود. در نیمه دوم هم آن‌ها شرایط بهتری داشتند و ما دل به ضدحمله بسته بودیم.

وی ادامه داد: نکته مثبت و روشن بازی این بود که ما ۳ گل در جریان مسابقه و بدون استفاده از ضربات ایستگاهی، کرنر، پرتاب اوت و پنالتی، همراه با پاسکاری و کار‌های تاکتیکی به ثمر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن پیکان (علیرضا کوشکی) نمایش بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و مانند مهدی قایدی تکنیکی بازی کرد و با جسارت بالا توانست به پرسپولیس یک پنالتی چیپ بزند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: به طور کلی عملکرد خوبی از لحاظ تاکتیکی داشتیم و با این برد به جدول و کورس قهرمانی برگشتیم. این برد برای ما از نان شب هم واجب‌تر بود، زیرا لیگ امسال بسیار فرسایشی است و حتی ممکن است قهرمان در روز آخر و با تفاضل گل مشخص شود. پنج تیم با جسارت در بالای جدول به رقابت می‌پردازند، اما ما پرسپولیس هستیم و همچنان مدعی اول قهرمانی. البته جنگ برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم فشرده و سنگین است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض‌های یحیی گل‌محمدی و تاثیر آن‌ها بر جریان بازی گفت: در زمان ما بازیکنان ذخیره‌ پرسپولیس هم ملی‌پوش بودند و یک بازیکن نیمکت‌نشین نهایتاً باید ۵ درصد با بازیکن اصلی تفاوت فنی داشته باشد. بازیکنان ذخیره‌ پرسپولیس نشان دادند شرایط نسبتا خوبی دارند. گل‌محمدی تعویض‌های خوبی داشت، آل‌کثیر گل زد و اسدی هم یک پاس گل داد. در حال حاضر امکان ۵ تعویض در یک مسابقه وجود دارد و یحیی می‌تواند بازیکنان ذخیره را هم محک بزند و فرصت بیشتری به آن‌ها بدهد.

مرتضی فنونی‌زاده در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل ویستا توربین در جام حذفی خاطرنشان کرد: حریف ما تیمی از لیگ یک است، اما چون در جام حذفی با مسیری کوتاه‌تر می‌توان به لیگ قهرمانان آسیا رسید، باید با جدیت این مسیر را آغاز کنیم و در جام حذفی همانند لیگ برتر خیلی محکم و جدی به میدان برویم. در لیگ برتر حوادث و اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و جام حذفی می‌تواند میانبری برای ما باشد؛ باید چراغ اول را با اقتدار روشن کنیم و تا فینال و قهرمانی هم پیش برویم. ویستا توربین چند بازیکن با تجربه‌ی بازی در لیگ برتر دارد و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان در روز توقف مدعیان/ بازگشت سرخپوشان به مسیر صدر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مرتضی فنونی زاده بازیکنان ذخیره فنونی زاده جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

اولین سوال از مورایس این بود که از بازی سپاهان و پرسپولیس انتظار بیشتری می‌رود. او سپس معتقد بود که سپاهان نمایشی تدافعی داشته و در ادامه پرسید دلایل بازی بد دو تیم چه چیزی بوده که مورایس در واکنش به آن گفت: ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم و دلیلش همین بود. 

خبرنگار دیگری سپاهان را به انجام بازی تدافعی برخلاف نمایش‌های همیشگی‌اش و اتلاف وقت متهم کرد. او سپس پرسید که آیا شبیه‌سازی بازیکنانش و اتلاف وقت تاکتیک او بوده یا به دلیل شرایط بازی به این سمت و سو رفته است. مورایس که از این سوال ناراحت شده بود، در واکنش به آن نگاه خبرنگار و خودش را با ابراز تأسف متفاوت خواند و گفت: من نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم.  چون من اینجا هستم برای فوتبال. این بازی پر از احساسات بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به هر حال گاهی اوقات مسائل اینچنینی پیش می‌آید ولی متاسفم که شما آنطور که من بازی را دیدم، ندیده‌اید

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس