Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:54:28 GMT

رقابت 74 راس اسب در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۳۶۳۶

رقابت 74 راس اسب در مسابقات سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امروز ۹ راس از اسب‌های ثبت نام کرده به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند و ۶۵ راس اسب توانستند در هفت کورس یک‌هزار، یک هزار و ۲۰۰ متر و یک‌هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر رقابت کنند.

طی رقابت های 7 گانه امروز در کورس اول به مسافت یک‌هزار متر فیض الله رجال با اسب «کیوان قره‌تپه» توانست قهرمان شود و در دور دوم که باز هم در مسافت یک هزار متر برگزار شد این بار ابراهیم قره‌داشلی بود که با اسب «دیلا» خانم توانست پیش از رقبای دیگرش از خط پایان بگذرد و قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دور سوم نادر صالح پور با اسب «آلکس مورگان» خوش درخشید و توانست قهرمانی رقابت اسب‌های «تروبرد» دو ساله مسافت یک هزار متر را به نام خود ثبت کند.

دور چهارم و پنجم هفته پنجم نیز در مسافت یک‌هزار متر برگزار شد و این بار رامین قهرمانی با اسب «آلپای» اول شد و همچنین در رقابت اسب‌های تروبرد سه ساله چابکسوار ستار مهرانی با اسب «سباستین» قهرمان دور پنجم شد.

در دور ششم روز اول هفته هشتم کورس پاییزه اسبدوانی گنبدکاووس، امین محمدی با اسب «آی بندر» قهرمانی این دور را که رقابت بین اسب‌های دوخون به مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر بود از آن خود کرد.

کورس آخر امروز در مسافت یک‌هزار و ۶۰۰ بین اسب های دوخون بالای سه ساله برگزار شد که باز هم امین محمدی با اسب «آلپار» عنوان قهرمانی دور هفتم را به نام خود ثبت کرد.

براساس این گزارش در پایان رقابت‌های امروز مبلغ یک میلیارد و ۹۸۹  میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفتگانه تعلق گرفت.

امین محمدی با دوقهرمانی با اسب‌های «آی بندر» و «آلپار» به عنوان چابکسوار برتر روز اول هفته هشتم معرفی شد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: کورس پاییزه اسبدوانی گنبدکاووس اسبدوانی گنبدکاووس چابکسوار کورس پاییزه اسبدوانی گنبدکاووس مسافت یک هزار متر یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری