Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین این هفته قزوین افزود : مسوولان باید تلاش کنند تا همه مردم احساس امنیت داشته باشند و شاهد عدالت و انصاف باشیم ، گرانی کمرشکن نباشد؛ همه دست اندرکاران این دغدغه را دارند و ما هم برایشان دعا می کنیم و از آنها می خواهیم شبانه روز برای بهبود وضعیت زندگی مردم و نجات مردم از گرانی و آشفتگی بازار تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان قزوین، گفت : رهبری در خصوص این استان فرمودند اگر فقط بخواهم نام علمای بزرگ قزوین را بیان کنم، دو الی سه ساعت وقت لازم است و برخی از آن ها را نام بردند، کجا این همه شخصیت های برجسته داریم.

آیت الله عابدینی افزود: رهبر معظم انقلاب بیاناتی را در خصوص فرصت های اقتصادی و کشاورزی استان قزوین بیان کردند که هنوز نتوانسته ایم مطالبات رهبری را درباره این استان به اجرا در بیاوریم و بتوانیم گزارش درستی خدمت ایشان عرضه کنیم.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: امیدواریم در دولت جوان و انقلابی و با حضور استاندار محترم و معاونان ان‌شاءالله بتوانیم در استان قزوین مطالبات رهبری را دنبال کنیم و مردم هم مشارکت داشته باشند که بتوانیم خدمت آقا گزارش درستی از مطالباتشان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : الحمدالله جامعه ما جامعه ای عفیف است، اگر تعداد اندکی را دیدیم که بی انضباطی و بدحجابی می کنند، اولاً نام بدحجابی را بی حجابی نگوییم چرا که این درست نیست و فکر نکنیم این چند نفر همه مردم هستند بلکه قاطبه بانوان ، شخصیت ، حجاب و عفتشان ستودنی است و آن بقیه را با ملاطفت می توان با فرهنگ ایمانی آشنا کرد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح، گفت: ایشان استاد حوزه و دانشگاه بود که دست نابکار آمریکا از آستین منافقین به در آمد و این عالم فرهیخته را به شهادت رساند و به همین مناسبت سالگرد شهادت ایشان روز وحدت حوزه و دانشگاه است که دو بال پرواز برای جامعه ما به حساب می آیند و ضرورت دارد حوزه با دانشگاه و دانشگاه با حوزه ارتباطات صمیمانه برقرار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: این ارتباط صمیمانه از آغاز انقلاب تا امروز همواره به صورت بالنده وجود داشته است، هر چند می تواند قدم های جدید و ارتباطات صمیمانه افزایش یابد و ما هم از حوزه و هم از دانشگاه تشکر می کنیم که در این پیوند، گام های خوبی برداشته اند.

امام جمعه قزوین افزود: در سال ۵۹ طلبه ها از قم میهمان دانشگاه تهران شدند و باز این اقدام صورت گرفت و امروزه نیز نهادهای رهبری دانشگاه ها و اساتید معارف دینی ارتباطات بسیار خوبی را شکل داده اند و امیدواریم بهتر از این را شاهد باشیم.

خطیب جمعه قزوین در ادامه به روز جهانی جهان عاری از خشونت و افراط گری اشاره کرد و گفت : هر چه خشونت است از ظالمان و مستکبران به مستضعفان عالم می‌رسد، بنابراین اگر می خواهیم جهان عاری از خشونت داشته باشیم یعنی جهان بدون آمریکا، جهان بدون غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی، جهان عاری از سران کشورهایی که جز فرمانبری از استکبار جهانی هنر دیگری ندارند و جهان عاری از خشونت و افراط گری این جهان است و باید ریشه امثال داعشی ها که آمریکایی و صهیونیستی هستند، خشکانده شود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها از بلوغ فکری، فهم سیاسی، رشد تعامل اجتماعی با مردم دنیا محروم هستند و هنوز سران آمریکا به این حد نرسیده اند، بنابراین حق ما از آمریکایی ها گرفتنی است و از سوی آن ها دادنی نیست و عزیزانی که دنبال مذاکرات هستند بدانند این یک اصل قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : نهضت اخراج اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی هم باید سرعت بگیرد و هم خیلی باید جدی گرفته شود. ما در این عصر زندگی می کنیم و زمانی تلاش می کردیم با اعلامیه و نوار در شهرهای ما انقلاب بپا شود و اینها را گذراندیم، زمانی دنبال این بودیم همسایگان ما با انقلاب آشنا شوند که با پیدایش مقاومت اسلامی به این آرزو هم رسیدیم.

وی افزد:  امروز زمان آن است که ما اخراج آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها را از منطقه با سرعت و جدیت دنبال کنیم و به زودی شاهد تطهیر منطقه و پاک شدن جغرافیای جهان اسلام از حضور ستمگران امریکایی باشیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به افتتاح فاز دوم پروژه نسیم شمال قزوین گفت: این پروژه در رفت و آمد و آسایش مردم نقش به سزایی دارد و توسط شهردار فعال و کوشا و همکارانشان به بهره برداری رسید.

وی افزود: مسوولان پیشین شهری نیز برای این پروژه زحمت هایی کشیدند و عزیزان ما به صورت جهادی این پروژه را در زمان کوتاه به انجام رساندند و امیدواریم خداوند به کارهایشان برکت بدهد و ما حتما نیازمند شهر پاک و پیشرفته هستیم.

برچسب‌ها استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گرانی دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گرانی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گرانی دانشگاه تهران نماینده ولی فقیه در استان قزوین جهان عاری جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند