Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات به ۲ صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم نماینده گیلان در مجموع با ۶ برد در ۶ بازی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌ آذرخش رباط کریم با چهار برد و ۲ باخت به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعد صعود کرد.

همچنین تیم‌های صنایع غذایی منحصر گلستان و جوانان استارز تهران هر کدام با یک برد و پنج باخت به ترتیب جایگاه‌های سوم و چهارم این مسابقات را از آن خود کردند و از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا، ۵۲ بدمینتون‌باز در قالب تیم‌های آذرخش رباط کریم، جوانان استارز تهران، نماینده گیلان و صنایع غذایی منحصر گلستان از روز پنجشنبه به مدت ۲ روز در خانه بدمینتون شهید کامرانی گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

به گفته رییس هیات بدمینتون گلستان، هشت تیم در ۲ گروه الف و ب در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور دارند که دور رفت این مسابقات در گروه ب حدود یک ماه قبل به میزبانی گیلان برگزار شد.

محمدتقی کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از روز گذشته دور برگشت مسابقات گروه ب به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد و در پایان ۲ تیم از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

هم اکنون ۳۲۰ نفر از بانوان گلستانی به صورت حرفه‌ای در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

رقابت‌های بدمینتون لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

دور رفت گروه ب به میزبانی رشت و با صدرنشینی تیم گیلان به پایان رسید.

برچسب‌ها گنبدکاووس بدمینتون گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس بدمینتون گلستان گنبدکاووس بدمینتون گلستان گروه ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت