Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام زاهددوست در خطبه‌های نمازجمعه خورموج با اشاره راههای ارتباطی غیر استاندار در شهرستان بویژه جاده لاور  و جاده شنبه اظهار داشت: متاسفانه این جاده ها پرترافیک و غیر استاندارد و بعضا بدون شانه هستند و برای مردم حوادث و خطراتی را به دنبال داشته است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه مسؤولان جاده مرک در لاور را دریابند،گفت: سوال مردم از مسؤولین این است که چقدر از همشهریان های ما باید جان خود را در جاده لاور از دست بدهند تا مسئولین به فکر چاره بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینکه بگوییم تخلفات رانندگی منجر به تصادفات و کشته شدن افراد می‌شود توجیه خوبی نیست، مردم باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیر مجاز پرهیز کنند اما مسؤولین هم باید به فکر باشند و بیش از این تلاش کنند تا دیگر شاهد این حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.

زاهددوست عنوان کرد: گناه این مردم این است  که نسبت به مرکز استان دورافتاده اند که هرگز این دور افتاده بودن  از مرکز استان نباید سبب بی‌مهری مدیران استانی به مردم باشد.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: از استاندار محترم و فرماندار شهرستان می خواهم این خواسته مردمی را پیگیری کنند و از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم، وعده ای که در مورد احداث پروژه جاده لاور دادند به جد مورد پیگیری قرار دهند و به نتیجه برسانند.

خطیب نماز جمعه دشتی گفت: کارخانه سیمان مند مستقر در روستای لاور باید به مسؤولیت‌های اجتماعی خود در شهرستان  عمل کنند،  سهم خود را در قبال مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان بپردازند.

وی افزود: از حجب و حیاء مردم دشتی نباید سو استفاده شود و اینطور نباشد که سود و فواید این کارخانه به جیب یک عده ای برود و آلایندگی و خسارات آن شامل مردم محروم آن منطقه شود.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: بنده پیگیری می‌کنم تا معلوم شود چند درصد افراد شاغل در کارخانه سیمان و امثال آن از نیروهای بومی شهرستان است و چرا نسبت به جوانان بومی شهرستان بی مهری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه سیمان مند امام جمعه دشتی زاهددوست جمعه دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند