Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در جلسه شورای اداری دامغان، با گرامیداشت ۲۷ آذرماه، روز شهادت شهید مفتح، کار دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه که در دامغان شکل گرفته است، را تحسین کرد و آن را الگویی برای همه استان دانست.

وی، دامغان را محل نمو بزرگانی چون آیت‌الله شاهچراغی دانست و افزود: ایشان افتخاری برای استان و جزو برکات زمین هستند و باید تجلیلی درخور شأن آیت‌الله شاهچراغی از او انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با ارائه گزارشی از سفر به روستاهای سرکویر و بخش قهاب، نهاد امامت جمعه را بلندگو و صدای مردم دانست و گفت: ما برای شنیدن صدای مردم به میان آنها رفتیم و توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلاتشان به‌حق و منطقی است.

مطیعی بیان کرد: استان را یک واحد به‌هم‌پیوسته می‌دانیم و شما هم دامغان را یک واحد متصل بدانید و مشکلات روستاهای دورافتاده را نیز مشکل شهر دامغان بدانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عدالت‌محوری را وظیفه همه مسؤولان در هر بخشی دانست و شفافیت در تصمیمات را از نکات مهمی توصیف کرد که مردم توقع دارند انجام شود.

مطیعی مصداق مهم جهاد تبیین را همین شفافیت دانست و گفت: باید مسائل را برای مردم تبیین کرد و اعتماد مردم به نظام را برگرداند و البته مهم‌ترین راه التیام اعتماد مردم، تطبیق عمل و گفتار مسؤولان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار دامغان، همراهی مسؤولان ارشد شهرستانی با یکدیگر را مغتنم دانست و افزود: این همراهی باید الگویی برای دیگر مدیران باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان آیت الله شاهچراغی شاهچراغی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان