Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه "طرف غربی باید حقوق ایران را به رسمیت بشناسد" گفت: باید برای حل مشکل تورم در بودجه ۱۴۰۱ چاره‌اندیشی کرد. - اخبار استانها -

به زارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان با اشاره به انجام مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: باید در مذاکرات برجامی وین حق و حقوق خود را پیگیری کنیم، اگر در این مذاکرات به عنوان مثال با نصب دوربین در برخی مراکز حساس هسته ای هم موافقت کردیم و امتیازی به طرف های غربی دادیم باید کاری کرد که آنها حق و حقوق رسمی ما در حوزه فروش نفت، مبادلات بانکی، ارتباط اقتصادی با دنیا را به رسمیت بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غربی ها علاوه بر به رسمیت شناختن حقوق ما، باید ایران را کمک کنند در حوزه هسته‌ای هم گام‌هایبیشتری برداریم چرا که ایران عضو آژانس اتمی است و باید از مزایای آن استفاده کند. آنها هم می دانند که بنا بر فتوای مقام معظم رهبری نه بمب اتم دارد و نه در صدد ساختن آن است.

عضو کچکه نشحیص کصلجت نظام با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: 27 آذرماه سالروز شهادت شهید مفتح به دست عوامل جهل و ظلم است و این روز به دلیل اقدامات این شهد والامقام به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد.

وی افزود: همانطور که ارتش و سپاه دو نیروی جدا از هم ولی هر دو در راه خدمت به اسلام، رهبری و مردم هستند، حوزه و دانشگاه نیز دو سرمایه بزرگ علمی کشورند که یکی در زمینه معارف اسلامی و علوم اسلامی و دیگری در زمینه علوم بشری و انسانی قعالیت دارد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: هفته پژوش بهانه خوبی است تا افراد نخبه کشور که در آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه هستند، برای قطع وابستگی کشور به خارج اقدام کنند. این افراد که توانایی دارند می توانند گام های بلندی برا عظمت این ملت بردارند و گره ها را از مشکلات کشور باز کنند.

امام جمعه ارومیه: برخی فیلم‌ها و سریال‌های خانگی هیچ نشانی از الگوهای اخلاقی و اسلامی نداردامام جمعه کرمانشاه: دشمن به دنبال ناامیدی نسل جوان استامام جمعه موقت گرگان: وحدت رمز بقای انقلاب اسلامی است

امام جمعه اراک بیان کرد: اقدام مجلس و دولت در افزایش حقوق معلمان و پرستاران کمک کرد تا حقوق شرعی و قانونی این دو قشر پرداخت شود. در عین حال باید به مشکلات دولت در حوزه اقتصادی توجه شود و به این فکر کرد که دولت در این شرایط تحریمی که فروش نفت به مشکل خورده است، چگونه می خواهد این بودجه ها را تامین کند. نباید دولت را در فشار قرار داد تا دست گدایی را جلوی آمریکا دراز کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس بودجه سال 1401 را طوری ببندد تا زهر تورم از آن گرفته شود چرا که یکی از مشکلات اقتصادی ما تورم است به طوری که در بودجه عمومی دولت تعادل برقرار نیست و این باعث تورم و فشار اقتصادی بر مردم می شود که راه حل آن هزینه کمتر و بیشتر تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مسئله آلودگی هوا در استان مرکزی و کلانشهر اراک گفت: این مسئله چند دلیل دار که یکی به علت رکود هوا و کمبود بارندگی است، مقداری به دلیل سوخت خودروها و مقدار فراوانی هم به دلیل سوخت مایع خصوصا مازوت است که باید کارخانه های آلاینده را مدیریت کرد ولی در عین حال برخی اوقات ناچاریم از این سوخت استفاده کنیم زیرا شهر نیازمند برق است و باید نیروگاه فعال باشد تا برق شهر تامین شود.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استفاده از مازوت انتخاب بین بد و بدتر است که البته اگر از ابتدا نیروگاه در جای دیگری مستقر می شد وضعیت بسیار بهتری داشتیم ولی در حال حاضر که در چنین موقعیتی قرار دارد چاره ای نداریم.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه و دانشگاه نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استانهای غربی است، گفت: سرعت قطار توسعه صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی قابل تحسین است.

جواد واحدی، ۱۱ اردیبهشت در آیین کلنگ زنی یک هتل و تله کابین گفت: مشارکت این استان در ۳ حوزه ماموریتی  وزارت میراث فرهنگی،گردشری و صنایع دستی بسیار خوب و قابل تحسین است. 

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای بناهای تاریخی ویژه و فاخری است، افزود: در حوزه مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی و چند مجموعه‌ای که امروز بازدید شد کارهای خوبی انجام شده است.اقدامات خوبی در پژوهش، مرمت و حفاظت از مسجد جامع ارومیه نسبت به سال قبل انجام و گامهای خوبی برداشته شده. این بنا قابلیت ثبت جهانی را دارد که باید مقدمات لازم آن در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی استان نیز اتفاقات خوبی رخ داده است و ساختمانی در اختیار این بخش برای استقرار نمایشگاه صنایع دستی و آموزش قرار گرفته است، اظهار کرد: باید برندسازی و تولید محصولات متنوع باهدف ایجاد اشتغال و صادرات مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به وجود طبیعتی زیبا در استان نیز افزود:ضروری است با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی این طبیعت و ظرفیت منحصر به فرد آن شناسانده و معرفی شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است