Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

◾️ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)


▪️شهادت مظلومانه یکی از نیرو‌های غیور انتظامی استان لرستان شهید سرگرد رحمان پور دهقان که در حین انجام ماموریت و درگیری با اشرار مسلح در شهرستان خرم آباد به لقاءالله پیوست، باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

◾️این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود؛ بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

◾️ قطعا اعمال قانون به شیوه‌ای مقتدرانه و قاطعانه همراه با فوریت نسبت به مسببین چنین حوادث دردناکی از سوی دستگاه قضایی و امنیتی مورد درخواست عموم مردم است که در پیشگیری از چنین جرایمی تاثیر بسزایی دارد

◾️اینجانب شهادت این عزیز جان برکف را خدمت امام عصر (عج) مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان لرستان، خانواده محترم، بازماندگان و همرزمان عزیز ایشان در استان لرستان و شهرستان خرم آباد تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم.

◾️از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و اجر بیکران و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی درخواست می‌نمایم.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا