Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:57:17 GMT

تکذیب شایعات؛ این ستاره بارسا غیرقابل فروش است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۴۴۰۵

تکذیب شایعات؛ این ستاره بارسا غیرقابل فروش است

باشگاه بارسلونا هیچ برنامه ای برای فروش یا جذب جایگزین مارک آندره تر اشتگن ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پیش از این تاکید کرده که مارک آندره تراشتگن یک بازیکن غیر قابل فروش محسوب می‌شود. اگرچه وضعیت اقتصادی بارسا همچنان خوب نیست اما مدیران و سرمربی جدید تیم یعنی ژاوی هرناندز به تراشتگن اعتقاد دارند و دروازه‌بان آلمانی را برای بازگشت تیم به مسیر درست ضروری می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراشتگن تا 30 ژوئن 2025 با بارسلونا قرارداد دارد و اخیراً نتوانسته فرم قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. دروازه‌بان آلمانی در ماه می گذشته تحت یک عمل جراحی نسبتاً سنگین روی زانوی خود قرار گرفته و از آن زمان نتوانسته عملکرد درخشان قبل را ارائه دهد.

 

 

 

 

حذف از لیگ قهرمانان اروپا دوباره گمانه زنی ها در مورد لیست خروجی های بارسا را افزایش داده است اما برخلاف گذشته نام های جدیدی در بین شایعات مشاهده می شود که دو مورد از مهمترین آنها همین مارک آندره ترشتگن و البته فرانکی دی‌یونگ به حساب می‌آیند.

 

در مورد ترشتگن شایعات وقتی افزایش پیدا کرد که گفته شد بارسلونا به دنبال عقد قرارداد با آندره اونانا کامرونی است اما اسپورت کاتالونیا تاکید کرده که باشگاه هیچ برنامه‌ای برای فروش این دروازه‌بان آلمانی ندارد و او را برای پروژه پیش روی خود کاملاً ضروری می‌داند. این بدان معناست که باشگاه کاتالانی به تراشتگن هیچ شک و تردیدی ندارد و به پیشنهادات برای او گوش نمی دهد.

 

 

 

 

از طرف دیگر ژاوی یکبار به شکل علنی اطمینان خود را به مارک آندره تراشتگن اعلام کرده و طی روزهای اخیر نیز این مسئله را به خود او تاکید کرده است. همچنین باشگاه نیز ایده ای کاملاً مشابه ژاوی دارد و در واقع توافق شده که این بازیکن به کار خود در بارسا ادامه دهد.

مارک آندره‌‌ ترشتگن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارک آندره ترشتگن بارسلونا مارک آندره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!