Web Analytics Made Easy - Statcounter

الساندرو باستونی، مدافع اینتر در مصاحبه اخیر خود با Repubblica در مورد سرخیو راموس، پنالتی های جورجینیو و تفاوت های کونته و اینزاگی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، الساندرو باستونی در این مصاحبه در مورد تقابل با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا و مقایسه اینزاگی با کونته و گاسپرینی گفت:

به دو بازی فوق العاده نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در آنفیلد شگفت انگیز خواهد بود. اینزاگی آزادی عمل بیشتری به ما می دهد و به ما یادآوری می کند که فوتبال یک بازی است، مگر زمانی که شما شکست بخورید. گاسپرینی و کونته درست مانند اینزاگی و مانچینی همیشه متمرکز هستند اما اینزاگی و مانچینی به جنبه انسانی اهمیت بیشتری می دهند، بنابراین در لحظات حساس شما راحت تر هستید.

سرخیو راموس الگوی من است. من همه چیز را در مورد او تحسین می کنم، نحوه حرکات او در زمین و شخصیتش. برای تولدم، او پیراهنش را به من هدیه داد و من توانستم با او صحبت کنم. ادین ژکو و روملو لوکاکو بازیکنان متفاوتی هستند. وقتی لوکاکو از اینتر رفت، برای او بهترین ها را آرزو کردم. اشرف حکیمی و من هنوز با هم پلی استیشن بازی می کنیم اما او در این کار بسیار بد است.

بی صبرانه منتظر بازی در پلی آف جام جهانی هستم. ما به عدم صعود به جام جهانی فکر هم نمی کنیم. ما قهرمان اروپا هستیم و باید به جام جهانی صعود کنیم. جورجینیو در بین شانس های اصلی فتح توپ طلا بود اما دو پنالتی را مقابل سوئیس از دست داد؟ من در بین نامزدها نبودم اما فکر می کنم لواندوفسکی یا جورجینیو لایق کسب توپ طلا بودند. جورجینیو هنوز هم باید پنالتی زن ایتالیا باشد، مانند مارتینز در اینتر. فقط کسانی پنالتی از دست می دهند که شجاعت زدن آن را دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی در اینتر ماندگار است

سیمونه اینزاگی قصدی برای ترک اینتر ندارد؛ حتی اگر از تیمی همچون لیورپول پیشنهاد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، عملکرد خوب سیمونه اینزاگی با اینتر در دوازده ماه گذشته باعث شده است بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به سرمربی سابق لاتزیو توجه نشان دهند و خواستار به‌ خدمت گرفتن او باشند. اینتر فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید و پابه‌پای منچسترسیتی در دیدار نهایی جنگید ولی در نهایت با یک گل شکست خورد و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند.

اینتر در این فصل با قدرت تمام فاتح سری آ شد و سوپرجام ایتالیا را نیز به دست آورد. نراتزوری پنج هفته مانده به پایان فصل، عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورد. آنها در لیگ ایتالیا ۲۸ برد، پنج تساوی و تنها یک باخت داشته‌اند. اینتر در سری آ بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را نیز دارد.

طبق گزارش رسانه ایتالیایی Giornale، یکی از باشگاه‌هایی که به جذب اینزاگی علاقه نشان داده، لیورپول است. یورگن کلوپ پس از بیش از هشت سال آنفیلد را ترک می‌کند و آرنه اسلات از فاینورد گزینه جدی قرمزها است. در کنار او روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ و سیمونه اینزاگی از اینتر نیز دو گزینه دیگر لیورپول‌اند.

واکنش باشگاه اینتر به پیشنهادها برای سیمونه اینزاگی بسیار قاطعانه بود. نراتزوری تمایلی به از دست دادن اینزاگی در تابستان ندارد و اینزاگی هم نمی‌خواهد جایی برود. سرمربی نراتزوری احساس می‌کند که هنوز در این تیم جای کار دارد. بر این اساس سیمونه اینزاگی تا چند هفته آینده قرارداد جدیدی را با اینتر امضا خواهد کرد تا با حاشیه امنیت بیشتری به کارش در اینتر ادامه دهد.

ورودی‌ها و خروجی‌ها برای اینتر فصل جدید

الکسیس سانچس، خوان کوادرادو، استفانو سنسی و دوی کلاسن در حال بستن چمدان‌هایشان‌اند و جدایی‌شان در تابستان از اینتر قطعی است. علاوه بر این به نظر می‌رسد دنزل دامفریس هلندی نیز از اینتر جدا شود. خرید پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی قطعی شده است و مهم‌ترین موضوع در حال حاضر برای مدیران اینتر این است که قرارداد لائوتارو مارتینس، ستاره آرژانتینی‌شان، را تمدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!