Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس آذرباد، مسئول کانون مرکزی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: محمد جواد نجات‌خواه بیدگلی کوهنورد یاور رضوی از این شهرستان در بیست و پنجمین صعود خود به قله دماوند به عنوان بلندترین قله رشته کوه البرز و فلات ایران به بلندای پنج هزار و ۶۷۱ متر توانست صعود و فرود خود را از مسیر جنوبی به مدت ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی صعود پاییزه یاور رضوی آران و بیدگلی با همراهی علی محترمی با توجه به زمان کوتاه در فصل سرما، بارش برف منطقه و کاهش حضور تیم‌های کوهنوردی ارزشمند دانست و گفت : آن‌ها صعود خود به قله دماوند را از برکت توسل و تبرک به نام امام رضا (ع) با موفقیت انجام دادند و توانستند علاوه بر ترویج ورزش کوهنوردی یک اقدام فرهنگی اجتماعی را نیز با شعار «خانواده رضوی، کمک به ازدواج آسان» فرهنگ سازی کنند.

به گفته وی کوهنورد آران و بیدگلی که افتخار و توفیق عنوان یاور رضوی را در کانون مرکزی خدمت رضوی آران و بیدگل دارد هر صعود داخلی و خارجی خود را همراه با نهادینه سازی یک اقدام فرهنگی انجام می‌دهد.

مسئول کانون مرکزی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: محمدجواد نجات‌خواه بیدگلی کوهنوردی که تا کنون پنج صعود موفق تیمی خود به قله‌های خارجی را نیز با تقدیم حرکت ورزشی خود به خانواده معظم شهیدان انجام داده است با فعالیت در صنعت فرش مشارکت و مساعدت‌های قابل توجهی را به عنوان یاور رضوی به کانون داشته و نقش بسزایی در گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان دارد.

محمد جواد نجات خواه بیدگلی متولد روز دوم مرداد سال ۱۳۵۹ در آران و بیدگل تاکنون پنج صعود به قله‌های لنین در کشور قرقیزستان به ارتفاع هفت هزار و ۱۳۴ متر تقدیم به خانواده شهیدان شهید عربیان، شهید بنی طبا و شهید زاهدی، قله کازبک در کشور گرجستان به ارتفاع پنج هزار و ۴۷ متر تقدیم به شهیدان رافعی، اسماعیلیان، حسینی زاده و نوروزپور، قله البروس در کشور روسیه به ارتفاع پنج هزار و
۶۴۲ متر تقدیم به سرداران شهید اربابی، قله ارارات در ترکیه به ارتفاع پنج هزار و ۱۳۷ متر تقدیم به سرداران شهید محمود، ماشاالله و مصطفی زاهدی، قله آراگاتس در کشور ارمنستان را به ارتفاع چهار هزار و ۹۰ متر تقدیم شد به شهیدان علیی رضا، مهدی، محمد و احمد جندقیان در کارنامه کوهنوردی خود ثبت کرده است.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صعود کوهنوردان قله دماوند متر تقدیم آران و بیدگل پنج هزار یاور رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد