Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن تأکید بر بی‌عدالتی در توزیع پزشک و خدمات پزشکی در بخش بهمن، اظهار کرد: برای حضور پزشک و خدمات پزشکی باید زیرساخت‌های آن مهیا شود؛ اما بیش از چند سال است که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان وعده افتتاح درمانگاه جدید را داده و به وعده خود عمل نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بخش بهمن تصریح کرد: بخش بهمن با ظرفیت عظیم و جمعیت قابل‌توجه 15 هزارنفری و فاصله نسبتاً طولانی با بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه، نیاز مبرم به احداث بیمارستان داشته که این مطالبه جدی و به‌حق عموم مردم این بخش است.

هدف جنگ روایت‌ها تغییر باورها و محاسبات است

حجت‌الاسلام علیزاده در ادامه و در حوزه فرهنگی به جنگ روایت‌ها اشاره کرد و گفت: این جنگ را نباید دست‌کم گرفت. گاهی صدها روایت برای تغییر گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی مردم ایران ساخته می‌شود تا باور و اراده ملت را تضعیف کند. رو به نابودی بودن ایران، آغاز بدبختی با متولد شدن در ایران، ایران یعنی عزا و محرم، اشتباه بودن انقلاب و بهشت بودن عصر پهلوی و ... از جمله این روایت‌های غلط است.

جنگ روایت‌ها و روایت‌های غیر واقع در بودجه 1401

 

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به تحویل لایحه بودجه 1401 به مجلس، ابراز کرد: قطعاً هر بودجه‌ای که از طرف دولت بسته می‌شود معایب و محاسنی دارد که لازم است در مجلس چکش‌کاری و معایب آن به حداقل رسانده شود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد به موازات اظهارنظرهای منطقی، خط رسانه‌ای مشخصی هم برای انحراف فضای کارشناسی نقد بودجه و البته اذهان و افکار عمومی آغاز به کار کرده است که لازم است دولت به آن پاسخ مناسب دهد.

 

علیزاده یادآور شد: حذف وام ازدواج از بودجه 1401، افزایش بودجه حوزه‌های علمیه و اوقاف و سازمان تبلیغات، کاهش بودجه استان‌های محرومی چون سیستان بلوچستان و ... از جمله روایت‌های غلط در رابطه با لایحه بودجه است که جنگ رسانه‌ای دشمن بر افکار و اذهان مردم را روایت می‌کند.

حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری الگوی جهاد تبیین

وی تصریح کرد: جهاد فقط شمشیر در دست گرفتن و جنگ مردان در میدان نیست؛ بلکه گاهی جهاد، فکری، گاهی هم تبیینی و تبلیغی است. نمونه این جهاد نیز حضرت زینب کبری (س) است که نقش مهمی در روایت واقعه کربلا و شناساندن چهره یزیدیان به مردم داشت.

امام‌جمعه بخش بهمن افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) نیز یکی دیگر از الگوهای جهاد تبیین هستند که در دفاع از ولایت و غصب خلافت امیرالمؤمنین (ع) آرام ننشسته و شروع به تبیین و روشنگری اذهان و افکار عمومی کردند.

«جهاد تبیین» راه مقابله با جنگ روایت ها

علیزاده راه مقابله با جنگ روایت‌ها را جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: تبیین حقایق راه پیروزی در جنگ روایت‌ها است. اگر حقایقی همچون خیانت‌های رضا شاه و فقر و فلاکت و بدبختی مردم در عصر پهلوی برای مردم گفته و از طرفی خدمات انقلاب تبیین می‌شد، آن‌ها نمی‌توانستند روایت دروغ بسازند و افکار و اذهان جوانان را پر کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد پزشک دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی خبرگزاری فارس استان یزد سفر رئیس جمهور جنگ روایت ها جهاد تبیین بخش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل