Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی اهواز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی‌گری ممنوع است به همین دلیل باید زمینه ای فراهم شود تا کارگران بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند و مشکلات معیشتی مردم را می‌توان در قالب تعاونی ها، برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارید بستر را فراهم کنید تا عدالت اجتماعی را مردم لمس کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن است و امید است در آینده ای نزدیک شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: اکنون شرایط اقتصادی سخت شده و باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می گیرند. 

وی بیان کرد: وقتی حقوق ها تا حدودی برابر باشد مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند و این همان اعتماد سازی به عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبی موسوی فرد گفت: مشکلات خوزستان را به صورت مکرر به رییس جمهوری می رسانیم و مردم نیز باید صبور باشند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که جنگ روایت‌ها تلنگری برای امت اسلامی است و این یک تلنگر به تمامی مسئولین نظام است.

وی افزود: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط در ۴۲ سال گذشته برای نابودی آینده انجام شده که باید هوشیار باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: یکی از دانشمندان مطرح جهان می گوید جریانی که بتواند روایت بسازد و ذهن انسان را کنترل کند پیروز است؛ در جنگ ها تعیین کننده پیروز بمب ها نیستند بلکه آن‌هایی هستند که بهترین روان ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب را آنگونه که هست تبیین نکنیم رسانه‌های دشمن آنگونه که می‌خواهند تحریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در محکومیت توهین کنندگان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) گفت: توهین به ساحت مقدس اهل بیت (ع) از نظر ما نیز محکوم است؛ دشمنان قومیت ها را به جان یکدیگر انداخته اند و در برخی از کشورها اخلاق افکنی می‌کنند.

وی بیان کرد: فردی که توهین می کند یا مستقیم سرباز استکبار است و یا در زمین دشمن بازی می کند. علمای اهل سنت نیز این توهین را محکوم کردند.

خطیب جمعه اهواز گفت: دشمنان در عراق و سوریه شیعه‌کشی می‌کردند و می‌گفتند این جنایت توسط سنی‌ها  بوده است که باید نسبت به این توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصلی هستیم که احتمال بارندگی و جمع شدن آبهای سطحی وجود دارد انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند تا مردم متحمل خسارتهایی نشوند.

کد خبر 643869 برچسب‌ها نماز جمعه ائمه جمعه - امام جمعه کارگران خبر ویژه فیش حقوقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه امام جمعه کارگران خبر ویژه فیش حقوقی جمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

محمدحسن موسیوند امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی بیان کرد: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند. جا دارد دولتمردان از این قشر حمایت ویژه داشته باشند. از دولتمردان استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف حال خوبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم