Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:11:23 GMT

افعی‌ها قرارداد یار بیمار را فسخ کردند!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۴۶۸۸

افعی‌ها قرارداد یار بیمار را فسخ کردند!

خبرورزشی – کریستین اریکسن که چند روز پیش به شهر میلان بازگشت و روز گذشته هم با مدیران باشگاه اینتر به منظور رسیدن به توافقی برسر فسخ قراردادش ملاقات داشت، امروز رسما قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

اریکسن ۲۹ ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از اینکه کریستین اریکسن مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه دفیبریلاتور قابل کاشت – شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کار گذاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

اریکسن که در پنجره زمستانی ۲۰۲۰ از تاتنهام به اینتر پیوست، فصل گذشته به این تیم برای ثبت اولین عنوان قهرمانی‌اش در سری‌آ آنهم پس از ۱۱ سال کمک کرد. این هافبک دانمارکی در ۶۰ بازی برای نراتزوری به میدان رفته و هشت گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستین اریکسن اینتر اینتر خبر ویژه کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد