Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته هفدهم بوندسلیگا، هرتابرلین در استادیوم المپیک برلین میزبان بروسیا دورتموند است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:  اطلاعات بازی هرتابرلین – بروسیا دورتموند تاریخ برگزاری: شنبه، ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۱:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیک برلین، برلین هفته برگزاری: هفته ۱۷ بوندسلیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ شرح وضعیت تیم های هرتابرلین و بروسیا دورتموند پس از اخراج پال داردای بعد از کسب نتایج ضعیف، تایفون کورکوت هدایت هرتابرلین را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ۳ بازی ابتدایی این مربی عبارت است از تساوی مقابل اشتوتگارت، برد برابر آرمینیا بیله فیلد و شکست سنگین ۴ بر ۰ مقابل ماینتس. هرتابرلین در طول فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است و اکنون با منطقه سقوط تنها ۱ امتیاز فاصله دارد. این باشگاه فصل گذشته نیز به گفته مربی سابقش داردای، با کمک خدا در بوندسلیگا ماندگار شد! هرتابرلین در چند فصل گذشته، به نسبت دیگر باشگاه های بوندسلیگایی هزینه بالایی در پنجره های نقل و انتقالات برای تقویت تیم و ترکیب خود کرده است. اما به دلیل بی برنامه بودن این هزینه ها، تاکنون نتایج مطلوبی را کسب نکرده است. با اضافه شدن فردی بوبیچ به کادر مدیریتی این تیم ممکن است شرایط برای آن ها تغییر کند. با سابقه درخشانی که بوبیچ دارد و موفقیت هاش در آینتراخت فرانکفورت، احتمالا بتواند برلینی ها را به مسیر درست برگرداند.   نیمی از فصل گذشته است و بروسیا دورتموند اکنون با بایرن مونیخ ۶ امتیاز فاصله دارد و به گفت سرمربی اشان تنها باشگاه دنبال کننده باواریایی ها در جدول بوندسلیگا هستند. مارکو روزه با امید های فراوانی هدایت زنبور ها را به دست گرفت اما تاکنون نتایج مورد انتظار را کسب نکرده و بازی های دورتموند تا اینجای فصل طراوت گذشته را نداشته است. با حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تساوی مقابل بوخوم در هفته پانزدهم و افزایش فاصله با بایرن بعد از باخت در درکلاسیکر، فشار ها روی روزه افزایش پیدا کرده است. مارکو روزه مربی قابلی است و این را در بروسیا مونشن گلادباخ ثابت کرده، اما نباید فراموش کنیم که از ۶ باشگاه بوندسلیگایی که در پایان فصل پیش مربی دیگری به خدمت گرفتند، تنها بایرن مونیخ با یولیان ناگلزمان نتایج خوبی را کسب کرده است. چیزی که معلوم است روزه هنوز هم نتوانسته دورتموندی مطابق میل خود بسازد و در این تیم جا نیفتاده است، مصدومیت های فراوانی که تاکنون گریبان گیر زنبور ها شده، کار او را در این راه سخت تر هم کرده است. مطمئنا تعطیلات نیم فصل و بازگشت مصدومین دورتموند، فرصت خوبی برای مارکو روزه خواهد بود و ممکن است در نیم فصل دوم، دورتموندی متفاوت تر از نیم فصل اول ببینیم. به هر حال بروسیا دورتموند فردا محکوم به برد مقابل هرتابرلین است تا فاصله خود را با بایرن مونیخ حفظ کند یا در صورت امتیاز از دست دادن آن ها مقابل وولفسبورگ، فاصله را حتی کمتر کند.  ترکیب احتمالی تیم های هرتابرلین و بروسیا دورتموند / هواسکور   غایبان بازی هرتابرلین – بروسیا دورتموند   رویارویی های پیشین هرتابرلین و بروسیا دورتموند   جایگاه هرتابرلین و بروسیا دورتموند در جدول بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز ۲ بروسیا دورتموند ۱۱ ۱ ۴ ۳۹ ۲۳ ۱۶ ۳۴ ۱۴ هرتابرلین ۵ ۳ ۸ ۱۷ ۳۳ ۱۶- ۱۸ نکات آماری بازی هرتابرلین – بروسیا دورتموند یووتیچ در ۳ بازی اخیر خود، ۳ گل به ثمر رسانده است و با ۵ گل بهترین گلزن هرتابرلین در این فصل است. هرتابرلین ۱۱ امتیاز از ۱۸ امتیاز فعلی خود (۶۱ درصد) را در بازی های خانگی کسب کرده است. ارلینگ هالند در ۵۳ بازی بوندسلیگایی خود، ۵۳ گل به ثمر رسانده است. بروسیا دورتموند از ۶۸ تقابل با هرتابرلین، ۳۲ بار پیروز شده است. همچنین زنبور ها در ۵ بازی گذشته مقابل هرتابرلین پیروز شده اند و در ۴ بازی اخیر خود در استادیوم المپیک برلین بازنده نبودند. پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور هرتابرلین ۰-۲ بروسیا دورتموند 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هرتابرلین و بروسیا دورتموند بازی هرتابرلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم ۶ هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز کاروان آبی‌پوشان به تبریز به نشست خبری پیش از بازی با تراکتور نرسید.

بر این اساس وی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال و در خصوص دیدار مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و ما نیز انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر ویژه داشته باشم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

نکونام گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم، چراکه ۶ هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم، چون جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت.

تیم فوتبال استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، عصر فردا و در دیدار حساس به میهمانی تراکتور تبریز می‌رود.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم