Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفره یک روزه به شهرستان بهاباد ضمن دیدار با مردم این شهرستان، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داده ‌و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

به گزارش ایران آنلاین ، جلوگیری از فعالیت معدن همیجان، انتقال حساب امور مالیاتی و تامین اجتماعی معدن چاگزف به شهرستان، تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمت، اجرای طرح های عمرانی از جمله فاضلاب شهری، احداث پمپ بنزین و پمپ گاز در شهرستان از جمله خواسته های مردم شهرستان بهاباد است که در این دیدار مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد اداره مستقل میراث فرهنگی، مشکل بیمه ایثارگران، احداث ساختمان حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی، جلوگیری از تعدیل آب چاه های کشاورزی، راه اندازی شعب بانک تخصصی، رفع مشکل کم آبی و تخفیف عوارض معدنی مطابق قانون از  جمله دیگر مشکلات مطرح شده در ملاقات مردم با وزیر اقتصاد بود.

سید احسان خاندوزی در این دیدار ضمن استماع مشکلات مردم و تاکید بر رفع آن گفت: مشکلات مطرح شده جمع بندی و به رئیس جمهوری ارائه و نسبت به پیگیری آن اقدام می شود.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از رئیس جمهوری روز جمعه، مهمان مردم شهرستان های بهاباد و بافق می باشد.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسایل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و غیره، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های بهاباد و بافق، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان یزد است.

ادای احترام وزیر اقتصاد به مقام شهدای شهرستان بافق با حضور در گلزار شهدای این منطقه

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه و شماری از مسئولان استانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان بافق در استان یزد نسبت به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کردند.دکتر خاندوزی با حضور بر مزار شهدای شهرستان بافق با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه پنجشنبه در رأس هیئتی وارد استان یزد شد و در چارچوب سفر استانی رئیس جمهوری به شهرستان بافق به این استان سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال گرم مردم و مسئولان استان و شهرستان قرار گرفت.
ملاقات حضوری و دیدار چهره به چهره با مردم و صاحبان صنایع و معادن و بررسی مسایل و مشکلات آنان در حوزه های مختلف، بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و بازدید از مجموعه ورزشی کارگران بافق از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان بافق می باشد.
شهرستان بافق دردوران دفاع مقدس ۲۶۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قراردارد.

توجه دولت سیزدهم رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار است

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به محرومیت های شهرستان بهاباد در استان یزد بر رفع محرومیت از سیمای این شهرستان تأکید کرد و گفت: توجه دولت سیزدهم رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار است.

 سید احسان خاندوزی در حاشیه سفر به شهرستان بهاباد در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: بهاباد یکی از مناطق محروم کشور است و این موضوع در شان و جایگاه مردم پرتلاش این منطقه نیست.
وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آن پیگیرهایی جدی صورت خواهد گرفت اظهار داشت: امیدواریم سال های اینده چهره کم برخورداری و محرومیت را در پیشانی مردم صبور، نجیب و ولایتمدار شاهد نباشیم.
وی بر چاره اندیشی اساسی برای رفع مشکلات شهرستان بهاباد تأکید کرد و  از کم آبی به عنوان یکی از مشکلات منطقه یاد کرد.
 وی در جریان بازدید از معدن سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه اگر شرکتهای معدنی مسئولیت اجتماعی خود را انجام می دادند، شاهد این مصائب در نزدیکی معادن نبودیم. گفت: در خصوص مشکلاتی که یکی از معادن شهرستان برای مردم ایجاد کرده نیز پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

وی  نبود بیمارستان و تنگناهای امکانات بهداشتی و درمانی را از دیگر مشکلات بهاباد  عنوان کرد و گفت: وضعیت بیمارستان و سرانه پزشک در منطقه قابل قبول نیست و باید برای حل ان اقدام شود.
وزیراقتصاد با اشاره به خواسته های مردم در خصوص احداث راه مواصلاتی بافق – بهاباد اظهار امیدواری کرد با تلاش دولت و مجلس این طرح در دستور کار اینده دولت و مجلس قرار گیرد.

وزیر اقتصاد شنوای مشکلات اقشار مختلف مردم بافق

وزیر امور اقتصادی و دارایی در چارچوب سفر استانی رئیس جمهور به عنوان نماینده ویژه دولت به شهرستان بافق در استان یزد رفت و در دیدار و ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان پای درد و دل های مردم نشست.

 در این دیدار  اقشار مختلف مردم شهرستان بافق در دیدار با وزیر اقتصاد مشکلات خود را  در موضاعاتی چون دیرکرد عوارض معدنی، کمک به رفع تعهدات ارزی، کمک به تهاتر دیون صندوق بازنشستگی فولاد کشور با دولت، قرار گرفتن روستای مبارکه در مناطق محروم  وکمتر توسعه یافته و ایجاد اشتغال برای معلولان بیان کردند.
همچنین اعطای سهام ترجیحی به کارگران بافق، ایجاد شهرک مسکونی کارگران، رفع مشکلات مالیاتی، رفع مشکل مسکن ایثارگران، دایر کردن اداره مستقل میراث فرهنگی و گردشگری، راه اندازی مرکز آموزش صنایع دستی، رفع مشکل ظرفیت آب چاه کشاورزان، اصلاح چارت سازمان اداره جهاد کشاورزی، تکمیل جاده سیروس آباد، رفع ابهامات مرزی شهرستان، شفافیت محاسبه عوارض معدنی و برگشت سهم شهرستان از ۱۵ درصد عوارض معدنی از دیگر موضوعاتی بود که از سوی مردم بافق با وزیر اقتصاد مطرح شد.
در این ملاقات مردمی سید احسان خاندوزی ضمن استماع مشکلات مردم و تأکید بر رفع مشکلات آنان گفت: مشکلات مطرح شده جمع بندی و به رئیس جمهور ارائه و نسبت به پیگیری آن ها اقدام می شود.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور اقتصادی و دارایی سید احسان خاندوزی شهرستان بافق شهرستان بهاباد مردم شهرستان مشکلات مردم وزیر اقتصاد عوارض معدنی استان یزد رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند