Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:29:01 GMT

یوفا دشمنان قسم خورده را سرند کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۴۹۳۰

یوفا دشمنان قسم خورده را سرند کرد!

قرعه‌کشی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد و ایتالیا، آلمان و انگلیس در گروه مرگ قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک حالا از آخرین سنگ محکی که در مسیر جام جهانی با آن روبرو خواهد شد مطلع شده است.


به نظر می‌رسد که هم‌گروهی با ایتالیا، انگلیس و مجارستان می‌تواند رقابتی جدی را در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 برای آلمان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی آلمان باید با قهرمان و نایب قهرمان یورو و مجارستان سرکش در فاصله چند ماه تا برگزاری جام جهانی در خلیج فارس دیدار کند و البته در انتظار است تا انتقام رقابت‌های یورو را از انگلیس بگیرد.


فلیک روز پنج شنبه مراسم مجازی قرعه‌کشی در مقر یوفا را با خرسندی دنبال کرد. او پس از مشخص شدن قرعه نهایی گفت:« این گروه بسیار خوب، ایده‌آل و جذابی است. ما می‌توانیم خودمان را برابر بهترین تیم‌ها ارزیابی کنیم. ما در تلاش هستیم تا شرایط تیم خودمان را ارزیابی کنیم. هواداران بسیار هیجان‌زده هستند. این دیدارهایی کلاسیک هستند و ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.»


روبرتو مانچینی، سرمربی تیم قهرمان اروپا، نیز با اشاره به رویارویی آلمان و ایتالیا گفت که بازی برابر این رقیب قدیمی یکی از دیدارهای کلاسیک دنیای فوتبال است.


قرار گرفتن در این گروه دشوار و بازی برابر حریفان شناخته شده می‌تواند کمک مهمی برای فلیک باشد که در جریان آماده‌سازی تیمش برای جام جهانی به شناخت بهتری از بازیکنان برسد. او پیش از قرعه‌کشی گفته بود:« البته که ما از این سه بازی برای عادت کردن به دیدارهای دشوار استفاده خواهیم کرد.»

 


سومین دوره از این رقابت‌های نه چندان محبوب یوفا از تاریخ دوم تا چهاردهم ژوئن 2022 آغاز خواهد شد که تنها سه هفته پس از آخرین دیدار بوندسلیگا خواهد بود و چهار بازی در این فاصله انجام می‌شود.


فلیک می‌تواند تا آن زمان گزینه‌هایش برای حضور در جام جهانی را انتخاب کرده و به صورت جدی مورد آزمایش قرار دهد. دو بازی دیگر نیز در 22 و 27 سپتامبر انجام می‌شود که درست دو ماه پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی است.


این آخرین دیدارهای ملی پیش از اعزام تیم‌های ملی به مسابقات جام جهانی 2022 قطر خواهد بود که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر در این کشور حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود.
فلیک ازابتدای هفته به همراه اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی، به دنبال یافتن مکانی مناسب برای اقامت تیمش در جام جهانی بوده است.


این هتل باید در مکانی آرام، نزدیک به زمین تمرین و به دور از هرگونه مسئله و تردیدی درباره استانداردهای حقوق بشری باشد و این چیزی است که فلیک و بیرهوف به صراحت مطرح کرده‌اند.


مربی تیم ملی آلمان می‌خواهد بتواند در سال جام جهانی تمام تمرکزش را صرفا روی مسائل فوتبالی قرار دهد و از هرگونه جنجال و حاشیه دور بماند.


رقابت برابر این سه تیم در لیگ ملت‌ها می‌تواند به او در تمرکز روی مشکلات فوتبالی تیمش کمک کند. آنها آخرین بار در مرحله یک هشتم یورو 2020 با انگلیس روبرو شده و با نتیجه 0-2 شکست خوردند. در مرحله گروهی همین رقابت‌ها به مصاف مجارستان رفتند و به تساوی 2-2 دست یافتند. آخرین رویارویی آنها با ایتالیا نیز در مرحله یک چهارم یورو 2016 بود که در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.


آماده‌سازی آلمان برای رقابت‌های جام جهانی با دو دیدار دوستانه آغاز می‌شود. یکی از آنها در تاریخ 26 مارس برگزار می‌شود که احتمالا مقابل حریفی از آفریقاست و دومی چند روز بعد در هلند خواهد بود.


فلیک کمی پس از قرعه‌کشی احتمال رویارویی با هلند را تایید کرد، چرا که انگلیس دیگر یکی از گزینه‌های این تیم برای دیدار دوستانه در ماه مارس نخواهد بود.


دیدارهای نهایی لیگ ملت‌های اروپا برای مشخص شدن قهرمان در ژوئن 2023 و از بین چهار تیم صعود کرده از مرحله گروهی برگزار خواهد شد.


فلیک باید تلاش بسیاری کند تا این تیم بتواند از دوران یواخیم لوو عبور کند، تیمی که تا به حال در این رقابت‌ها موفقیت خاصی به دست نیاورده است.


آنها در سال 2018 و پس از این که در مرحله گروهی در قعر جدول قرار گرفتند، صرفا به این دلیل به لیگ بی این رقابت‌ها صعود نکردند که یوفا مدل این مسابقات را تغییر داد.


آلمان همچنین در سال 2020 فرصت صدرنشینی در گروهش در لیگ ملت‌ها را داشت اما در نهایت باخت تاریخی 0-6 در سویل برابر اسپانیا تمام امیدها را از بین برد.

 

 

منبع: فاز

یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوفا لیگ ملت ها جام جهانی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه ویکی پدیا، تا کنون ۲۳ تیم جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده اند و تیم برتر دور پلی آف جام ملت‌های آسیا از میان افغانستان و قرقیزستان آخرین مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد. مرحله نهایی رقابت‌ها ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (شنبه ۲۴ شهریور تا یک شنبه ۱۵ مهر) در شهر‌های تاشکند، بخارا و آندیجان برگزار خواهد شد و دور گروهی رقابت‌ها یک شنبه ۶ خرداد قرعه کشی می‌شود و تیم‌ها به ۶ گروه ۴ تیمی تقسیم بندی می‌شوند و از هر گروه تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می‌کنند و ۴ تیم برتر از ۶ تیم سوم نیز راهی دور یک هشتم نهایی می‌شوند. سیدبندی مسابقات به این شرح است: 
* پات یک: ازبکستان، ایران، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و پرتغال 
* پات دو: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مغرب، تایلند و پاناما 
* پات سه: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی 
* پات چهار: آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند، تاجیکستان و تیم برنده پلی آف آسیا (افغانستان و قرقیزستان)
- تیم‌های فرانسه، تاجیکستان، برای اولین بار به جام جهانی فوتسال راه یافته اند.

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو