Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل الچه در لالیگا حاضر شد و در مورد این دیدار، نقل و انتقالات و شرایط بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

ما سعی می کنیم در سبک بازی تمایز ایجاد کنیم که این برای ما بیش از حد تصورمان هزینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فردا یک بازی مهم است. تیم در حال پیشرفت است. در آخرین بازی سال در نیوکمپ به حمایت و عشق هوادارانمان نیاز داریم. ما بیش از حد تصورمان به زمان نیاز داریم. من خوش بینم و بازیکنانم با انگیزه و مشتاق برای برداشتن قدمی رو جلو هستند. به بازیکنانم ایمان دارم. ما به کسب نتیجه نیاز داریم و احساسات خوبی در تیم وجود دارد. مقابل الچه، این یک قدم رو به جلو برای پیروزی است. در این بازی پیروز می شویم و سه امتیاز را کسب می کنیم. هدف اصلی ما قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و نادیده نگرفتن شانس کسب عناوین است. ما چیزی را رد نمی کنیم. دمبله و آلبا هر دو خوب هستند و نیازی به نگرانی نیست.

تیم نیاز به کسب پیروزی دارد. ما خوب کار می کنیم و نگرش و تعهد خوبی داریم. ما می خواهیم پیروز شویم. برای تغییر پویایی مان به پیروزی نیاز داریم. کسب نتیجه برای ما ضروری است و به هر شش امتیاز بازی های باقی مانده در این سال نیاز داریم. ما کارها را خوب انجام می دهیم اما این برای رقابت کردن کافی نیست. باید هر طور شده پیروز شویم. چیزی که الان مرا نگران می کند، بازی های مان و زمان حال است. ما همان کسی هستیم که هستیم. مصدومان تیم باز خواهند گشت. من هنوز همان ذهنیت را دارم. تغییر را در تیم می بینم و باید این تغییر را به نتایجمان انتقال دهیم. همه چیز خوب پیش می رود، طرح ما خوب است، چاره ای جز ادامه کار و تلاشمان نداریم. بعداً به نقل و انتقالات فکر خواهیم کرد.

اریک گارسیا بازی خواهد کرد، ما به تمام بازیکنانمان نیاز داریم. شاید فردا لنگله بازی نکند و شما در مورد او از من سوال کنید. برای بهبود شرایط در لیگ، هیچ چاره ای به جز ادامه کار، باور به کاری که انجام می دهیم و باز ادامه کار نداریم. برای قهرمانی در کوپا دل ری و لیگ اروپا می جنگیم. احساسات برای پیشرفت و باور به کاری که انجام می دهیم خوب است اما فردا پیروز خواهیم شد، چاره ای جز پیروزی نداریم. این باشگاه برای کسب عناوین ایجاد شده است. من تمام عناوین را در رنگ های مختلف دیدم، چرا که نه؟ جام حذفی را داریم، سوپرجام را داریم. من مثبت اندیشم اما چرا که نه؟ ما در حال پیشرفتیم، تیم به این موضوع ایمان دارد و من فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم.

دمبله؟ جلسه ای با او داشتم. او اینجا خوشحال است و فقط توافق بین مدیر برنامه او و باشگاه مانده است. او پروژه ما و اهمیت حضورش در این پروژه را می داند. به نظرم او خوشحال است و تنها چیزی که الان کم دارد، گلزنی است. او چیزهایی به ما می دهد تا تفاوت ها را رقم بزنیم. من با او رک هستم و امیدوارم بتواند تمدید کند. ارلینگ هالند؟ در حال حاضر ما شرایط اقتصادی سختی داریم و باید به این فکر کنیم که چنین چیزی آسان نخواهد بود. ما محدودیت دستمزد هم داریم. ما در مورد احتمالات جذب یک بازیکن مشخص صحبت نکرده ایم. تباس؟ او خوشحال می شود اگر بازیکنانی مانند هالند به لالیگا بیایند، این به سود لیگ و همه ما است. خروجی ها؟ تمام احتمالات را در نظر می گیریم. اگر بازیکنی جذب کنیم، پس بازیکنانی هم باید جدا شوند. باید دستمزدها را اصلاح کنیم اما به آن فکر نمی کنیم. باید به بازی مقابل الچه و سویا و کسب امتیاز فکر کنیم.

فران خوتگلا؟ او خیلی خوب خودش را در فضاها قرار می دهد، او برای رقیب خطرناک است و شانس بازی در تیم را دارد. بازیکنان جوان با اشتیاق به تیم اصلی می آیند و حرفه ای هستند. ما در گلزنی مشکل داریم اما موقعیت ها نیز همین طور، باید موقعیت بیشتری خلق کنیم. فرنکی دی یونگ؟ ما در حال کمک به او و سایر بازیکنان هستیم. چگونه خود را در موقعیت مناسب و فضاهای خالی قرار دهند و… در پامپلونا اگر مالکیت توپ را بیشتر حفظ می کردیم، می توانستیم بازی را ۳-۱ کنیم. دی یونگ باتجربه است اما در عین حال، جوان است. او قادر به رقم زدن تفاوت هاست. او عملکرد دفاعی بسیار خوبی دارد. قضیه بحث بعد روانی تیم است و باید به بازیکنان کمک کنیم. تراشتگن؟ او هنوز هم یکی از بهترین دروازه بان های جهان است. اگر نتیجه نمی گیریم، به دلیل مسائل روانی تیم است. باید بجنگیم تا امتیازات را کسب کنیم. به کسب پیروزی نیاز داریم و مسائل را متفاوت خواهیم دید، با تراشتگن یا با دی یونگ.

در فصل ۰۳-۲۰۰۲ در شرایط مشابه اما بسیار سختی بودیم و باید به این که می توانیم شرایط را تغییر دهیم، ایمان داشته باشیم. من الان حدوداً بیش از یک ماه است که اینجا هستم و چیزهایی باید تغییر کند، نه تنها بازیکنان بلکه سرعت و روند بازی تیم باید تغییر کند. این چیزها زمان می برد. ما پیش فصلی با این بازیکنان نداشتیم. نیاز به تقویت تیم به خصوص در خط حمله داریم. تقابل با لینارس در کوپا دل ری؟ آن ها در سطح سوم هستند، جایی که بارسا ب هست. وقتی بازی ها به صورت تک بازی هستند، هر رقیبی می تواند پیچیده باشد. گاهاً می بینیم تیم های سطح اول برای صعود به وقت های اضافه و ضربات پنالتی نیاز دارند. می بینیم که تیم هایی از رده های پایین تر تیم های لالیگا را حذف می کنند یا آن ها را به سختی می اندازند. ما هیجان بسیاری برای این بازی داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیاز داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"، شکست امروز آلمریا مقابل ختافه باعث شد ‏چند هفته مانده به پایان فصل این تیم روی کاغذ سقوطش به ‏سگوندا، لیگ دسته دوم اسپانیا، را قطعی کند.‏

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند آلمریا بدترین تیم این فصل لالیگا بود ‏و در تاریخ لیگ اسپانیا هیچ تیمی به اندازه این آلمریا شایسته ‏سقوط نبود. ‏

آلمریا که دو فصل پیش به لالیگا صعود کرده بود در تابستان آن سال ‏برای اینکه در لالیگا به مشکل برنخورد 52 میلیون یورو هزینه کرد. ‏این مبلغ شاید در استاندارد تیمهایی مثل بارسا و رئال کوچک به نظر ‏برسد ولی برای تیمی که تازه از سگوندا به دسته اول آمده مبلغ قابل ‏توجهی است.‏

آنها در آن تابستان تنها بعد از رئال مادرید دومین تیمی بودند که در ‏بازار بیشترین هزینه را کرد. آنها حتی می‌گفتند برنامه میان‌مدت‌شان ‏رسیدن به رقابتهای اروپایی است اما آلمریا از همان هفته اول تا این ‏هفته فاجعه بود. ‏

آلمریا در 33 هفته فصل تنها یک پیروزی به دست آورد و امشب ‏سقوطش را قطعی کرد. آنها در 17 بازی خانگی حتی یک بار هم پیروز ‏نشدند و با دریافت 67 گل یکی از بدترین تیمهای تاریخ لالیگا هستند. ‏تیمی که با 14 امتیاز سقوط کرد. تنها بار در تاریخ فوتبال اسپانیا که ‏یک تیم با شرایطی بدتر از آلمریا سقوط کرده به فصل 98-1997 ‏برمی‌گردد که گیخون با 13 امتیاز سقوطش را قطعی کرد. ‏

آنها پنج هفته مانده به پایان فصل می‌دانند که فصل آینده باید در ‏سگوندا بازی کنند. ‏

آلمریا امروز در خانه‌اش میزبان ختافه بود. بازی با درخشش میسون ‏گرین‌وود انگلیسی و دبل او با نتیجه 3-1 به پایان رسید. گرین‌وود ‏آخرین تیر را به پیکر بی‌جان آلمریا شلیک کرد تا آنها را به لیگی ‏بفرستد که واقعا به آن تعلق دارند. ‏

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏