Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگ و جدل بر سر بازیکن گابنی همچنان ادامه دارد و با وجود صدور رای از جانب کمیته انضباطی، دو طرف درگیر در این دعوا به ارائه سند و مدرک ادامه می دهند.

به گزارش طرفداری، ساعاتی پیش یک خبرگزاری مدعی شد دنیای ورزش تورنتو نوشته پلیس فتا مشخص کرده ایمیل هایی که مثلا از گابن بوده، از یک گوشی شیائومی در تهران ارسال شده و البته فیلترشکن هنگ کنگی مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق پیگیری خبرنگار طرفداری، این خبر را یکی از اعضای کمیته انضباطی به رسانه ها داده است. این عضو کمیته انضباطی در گفتگو با دوستان رسانه ای خود اعلام کرده چون جواب ایمیل ها متفاوت بود، کمیته انضباطی از طریق پلیس فتا صحت و درستی ایمیل های دریافتی را بررسی کرد که مشخص شد چند ایمیل جعلی از تهران برای فدراسیون ارسال شده و این ایمیل های جعلی از یک گوشی شیائومی بوده است. این عضو کمیته انضباطی تاکید کرده او و همکارانش فقط به استعلام های ارائه شده توجه نکردند و خودشان از پلیس فتا کمک گرفتند.

کمیته انضباطی با وجود صدور رای، همچنان پیگیر این پرونده است و اعضای این کمیته مدعی هستند پیگیری شان را تا شناسایی جاعل ادامه می دهند. این در حالی است که در رای کمیته انضباطی هیچ اشاره ای به تخلف یا خطای فدراسیون فوتبال نشده است.

فدراسیون فوتبال استعلام از فدراسیون فوتبال گابن را تایید کرد و به بازیکن گل گهر کارت بازی داد و عجیب است که حالا فدراسیون از این حکم خارج شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته انضباطی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند