Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@05:30:57 GMT

وضعیت نامناسب اورژانس در اردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۱۹۸

وضعیت نامناسب اورژانس در اردستان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس بعد از ظهر امروز در دیدار با کادر درمان شهرستان اردستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: درابتدای دوره قبل نمایندگی مردم اردستان اولویت اول شهروندان بهداشت و درمان بوده و اگرچه هنوز این دغدغه وجود دارد، اما در طول این سال‌ها پیشرفت خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به تفاوت پرداختی به پزشکان در نقاط مختلف اردستان و بروز مشکلاتی در این زمینه گفت: بازسازی مرکز جامع سلامت زواره و ارتقاء مرکز اورژانس به بیمارستان در این منطقه از جمله اقدامات درمانی است که در طول سال‌های گذشته صورت پذیرفته است در حالی که با وجود تمامی این تلاش‌ها، اما برخی مشکلات همچنان باقی است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت آمبولانس در شهرستان اردستان گفت: وضعیت فرسودگی ساختمان بیمارستان و ساختمان بهداشت نیز از دیگر عواملی بوده که منطقه اردستان در حوزه بهداشت و درمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس اورژانس اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران