Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@19:31:55 GMT

فارس ،قهرمان رقابت های اتومبیلرانی آفرود کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۳۴۸

فارس ،قهرمان رقابت های اتومبیلرانی آفرود کشور شد

مسئول کمیته داوران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فارس شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: در این مسابقات که در گود سیمان شیراز برگزار شد ۷۸ اتومبیلران در بخش بانوان و آقایان و در پنج کلاس با هم به رقابت پرداختند.

احمد رباعی ادامه داد: پس از اینکه استان فارس در مجموع تیمی بر سکوی قهرمانی ایستاد، البرز نایب قهرمان شد،تهران عنوان سوم کسب کرد و مازندران هم چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بخش انفرادی و در کلاس یک، سعید کی لیان لاری از استان فارس عنوان نخست کسب کرد، احمد غلامی هم از فارس دوم شد و رضا بیرامی از البرز عنوان سوم به دست آورد.

مسابقات آفرود قهرمانی کشور در شیراز 

رباعی افزود : همچنین در کلاس ۲ نیز، سعید مهرجو از فارس، پیمان همایونی از فارس و مرتضی نوری الاصل از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و در کلاس ۳ هم، علیرضا پورشهید از فارس نشان طلا گرفت، فرشید ابراهیمی از فارس نشان نقره از آن خود کرد و حامد سلیمی از البرز هم نشان برنز بر گردن آویخت.

در کلاس چهار هم پوریا حسین از تهران عنوان نخست کسب کرد، علی اکبر دبیری از فارس دوم شد و قاسم محمد زاده هم از مازندران بر سکوی سوم ایستاد و در کلاس موریک هم، حامد سلیمی از البرز ، محمد رضا ابراهیمی  از تهران و ماکان معصومی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس بانوان هم زاهده اسکندر لو از تهران عنوان نخست کسب کرد، فاطمه چیت ساز از البرز دوم شد و زهره کریمویی از خراسان رضوی هم بر سکوی سوم ایستاد.

 آفرود از رشته های  اتومبیلرانی است که در آن از خودروهای شاسی بلند استفاد می شود.این مسابقات معمولا در مسیرهای خاکی، گلی، صخره‌ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می‌شود.

توان موتور، مقاومت شاسی و البته مهارت راننده و نقشه خوان،نقش اساسی در موفقیت یک اتومبیلران آفرود دارد.

مسابقات آفرود، قهرمانی کشور در شیراز 

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی البرز مازندران شیراز تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی البرز مازندران فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی البرز مازندران شیراز تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد