Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@21:23:11 GMT

برق طلا بعد از سه سال در کشورمان درخشید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۵۴۳۴

تیم وزنه برداری ایران که از مسابقات جهانی 2018 دیگر در مسابقات مختلف جهانی و المپیک مدال طلا نگرفته بود، بعد از سه سال در مسابقات جهانی تاشکند با رسول معتمدی طلا گرفت.

در رقابتهای جهانی تاشکند، سکوی دسته 102 کیلو با دو ایرانی حسابی دلنشین بود و دو قهرمان ما روی سکوهای اول و سوم بودند که در این بین معتمدی با کسب مدال طلا، طلسم سه ساله را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، رسول معتمدی 23 ساله با کسب مدال طلای دسته 102 کیلوگرم نام خود را به نام های بزرگی مثل نصیری، نامجو، رضا زاده، سلیمی و رستمی و مرادی پیوند زد.

در تاریخ وزنه برداری ایران نفرات زیر مدال طلا برای کشورمان در عرصه های مختلف جهانی و المپیک به دست آورده اند.

طلایی های وزنه برداری ایران در جهان و المپیک  محمد نصیری 6 مدال طلای جهان و المپیک حسین رضا زاده 6 مدال طلای جهان و المپیک محمود نامجو 3 مدال طلای جهان بهداد سلیمی 3 مدال طلای جهان و المپیک کیانوش رستمی 3 مدال طلای جهان و المپیک سهراب مرادی 3 مدال طلای جهان و المپیک علی هاشمی 2 مدال طلای جهانی حسین توکلی یک مدال طلای المپیک سعید محمد پور یک مدال طلای المپیک (با اثبات دوپینگ رقبا صاحب مدال طلا شد) نواب نصیرشلال یک مدال طلای المپیک (با اثبات دوپینگ رقبا صاحب مدال طلا شد) شاهین نصیری نیا یک مدال طلای جهانی کوروش باقری یک مدال طلای جهانی محمد فلاحتی نژاد یک مدال طلای جهانی رسول معتمدی یک مدال طلای جهانی سالهای طلایی شدن ایرانی  ها در وزنه برداری مسابقات جهانی 1949: محمود نامجو مسابقات جهانی 1950: محمود نامجو مسابقات جهانی 1951: محمود نامجو مسابقات المپیک 1968: محمد نصیری مسابقات جهانی 1968: محمد نصیری مسابقات جهانی 1969: محمد نصیری مسابقات جهانی 1971: محمد نصیری مسابقات جهانی 1973: محمد نصیری مسابقات جهانی 1974: محمد نصیری مسابقات جهان 1999: شاهین نصیری نیا مسابقات المپیک 2000: حسین توکلی مسابقات المپیک 2000: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2001: کوروش باقری مسابقات جهانی 2002: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2003: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2003: محمد فلاحتی نژاد مسابقات المپیک 2004: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2005: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2006: حسین رضازاده مسابقات جهانی 2010: بهداد سلیمی مسابقات جهانی 2011: بهدادسلیمی مسابقات جهانی 2011: کیانوش رستمی مسابقات المپیک 2012: بهداد سلیمی مسابقات المپیک 2012: سعید محمدپور مسابقات المپیک 2012: نواب نصیرشلال مسابقات جهانی 2014: کیانوش رستمی مسابقات المپیک 2016: کیانوش رستمی مسابقات المپیک 2016: سهراب مرادی مسابقات جهانی 2017: سهراب مرادی مسابقات جهانی 2017: علی هاشمی مسابقات جهانی 2018: سهراب مرادی مسابقات جهانی 2018: علی هاشمی مسابقات جهانی 2021: رسول معتمدی

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! گل تماشایی علی قلی زاده مقابل خنک در لیگ بلژیک (خنک - شارلروا) مرتضی فنونی زاده: یک فینال بین سپاهان و استقلال برگزار کنید و جام بدهید، خلاص! مجازات حذف کردن قطر از جام عرب؛ باشگاه القطر قرارداد مهاجم الجزایری خود را فسخ کرد تاریخ سازی لیورپول؛ اولین تیم با ۲۰۰۰ پیروزی در سطح اول فوتبال انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدال طلای جهان و المپیک یک مدال طلای جهانی 3 مدال طلای جهان مسابقات المپیک کیانوش رستمی رسول معتمدی سهراب مرادی وزنه برداری محمود نامجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای نصیری عزیز سلام!

به خودتان هم گفته ام که شما را به ویژگی های مثبتی چون راستگویی، اندیشه ورزی، حسن خلق و دیانت می‌شناسم. و اگر اینها نبود، چه نیاز که همین چندسطر را هم بنویسم.

در این یکی دو روز مطالبی گفته‌اید که برخی از آنها تکرار گذشته است. با خیلی از نقدهای شما همراهم و البته در مواردی ضمن قبول اصل انتقاد، زبان و لحنی را که بهره می گیرید نه تنها موثر و سودمند نمی دانم که گاه نتیجه عکس می دهد.

دیروز عبارتی بکار بردید که مضمون آن، تجمیع همه مخالفان - و به زعم شما براندازان- است و از کلید واژه "تاجزاده و شاهزاده" سخن گفتید. خیلی ها قند توی دلشان آب شد که مهدی نصیری، رفت به همانجایی که می خواستیم یعنی "آخر خط". هم مدعیان افراطی انقلابیگری خوششان آمد و هم اپوزیسیون خارج از کشور.

من، اما دلم گرفت . آخر، مهدی نصیری را با شاهزاده چکار؟ آنچه امروز از شاهزاده بروز و ظهور دارد واقعا چیزی جز تعفن سیاسی و فرهنگی و اخلاقی است؟ آنها کجای سیاست ایستاده اند و کدام جایگاه را در بین ایرانیان دارند؟ و تا حالا برای ایران چه کرده‌اند؟ در کدام غصه پشت مردم ما بوده اند؟ و...

بدتر اینکه چه شده که شاهزاده را همسنگ تاج زاده و دیگران می دانید؟ صنمی با مصطفی تاجزاده ندارم، اما یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیفی که وطن فروشی کمترین جرمش است و همه حامیانش شرف دارد. با برخوردهایی که با برخی چهره های سیاسی منتقد و حتی مخالف در داخل ایران شده بشدت مخالفم ، اما اینها چه دخلی دارند به آن شاهزاده بدنام بدکار؟

بعید می دانم شما این قماش آدم ها را نشناسید اما اگر نشناخته اید، امیدوارم در مدتی که در کانادا به سر می‌برید آنها را محک بزنید. بروید در جمع براندازان سلطنت طلب یا بازماندگان گروهک های تروریستی و ببینید با شما چه رفتاری خواهند داشت؟ تصورتان این است که شما را روی سرشان می‌گذارند و حلوا حلوا می‌کنند؟ یقین کنید بهترین حرفی که به شما خواهند زد این است که نفوذی جمهوی اسلامی هستید.

آقای نصیری عزیز! براندازی راه سنگلاخی است که خون بیگناهان فراوانی را در خود فرو می‌برد. اصلا راه نیست،بیراهه است و در پس آن هیچ چیز اصلاح نمی شود. اما با این همه اگر می خواهید برانداز! هم باشید، خودتان این کار را بکنید. چرا قاطی سلطنت طلبان و شاهزاده می‌شوید؟ و ننگ همگروهی بودن با آنها را بر خود هموار می‌کنید؟

ایران مال همه ماست و اگر چه امروز دولت و مجلس و برخی دستگاه هایش پراشتباه اند، به خود ما مربوط است و هیچ ربطی به شاهزاده ندارد. رژیمی که همین شاهزاده متعلق به اوست، خیلی علیه‌السلام بود؟ و فکر می کنید اگر همین الان قدرت دستشان باشد به مخافلانشان رحم می‌کنند؟ اساسا آنها چه دلبستگی به این آب و خاک دارند که بخواهند برایش از خود بگذرند؟

برگردید آقای نصیری! منظورم برگشتن به تهران و قم نیست. این حق شماست که هرجای عالم می خواهید زندگی کنید. عده‌ای خوشحال می‌شوند که شما در مغرب زمین بمانید و به قول آنها تمام شوید. گروهی می‌گویند شما پلهای پشت سرتان را خراب کرده اید و برنمی‌گردید. من، اما پیش بینی ام این نیست.‌

با این حال در اینجا حرفم بر سر آمدن یا نیامدن به ایران نیست. می‌خواهم بگویم از این راه برگردید و قبول کنید که اصلاح کشور باید توسط همین ایرانی‌هایی که روی نقشه ایران زندگی می کنند صورت گیرد. می‌دانم کسانی و جریاناتی هستند که نفس کشیدن در عالم سیاست را سخت کرده‌اند؛ پای‌شان را روی گلوی معیشت مردم گذاشته‌اند؛ امید جوانها را به یاس تبدیل کرده‌اند و هزارتا چیز دیگر. اما راه مبارزه با اینها، همراه شدن با شاهزاده نیست. بسیاری از کسانی که در سالهای اخیر هزینه‌های بسیار سنگین تر از شما داده اند، راه شما را نمی پسندند.

آقامهدی عزیز! می دانم که می‌دانید برادرانه دوستتان دارم. دلسوزیتان برای مملکت را هم دوست دارم. به همین دلیل اصلا نمی‌خواهم که نباشید. قلم شما و فکر شما نیاز امروز این آب و خاک است. نقدهای شما آرام بخش دل خیلی‌هاست. هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید اما برادر عزیزم، شاهزاده را نشویید!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901366

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان