Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به اماناتی که در دست انسانها در روی زمین قرار گرفته گفت: اهل بیت عصمت و طهارت امانت خداوند بر روی زمین بوده و هستند جاهایی خیانت کرده ایم آنها از آن عرش به فرش آمدند تا ما را با معنویت و اخلاق و زیبایی ها آشنا کنند اما همه آنها از دم تیغ گذراندیم و خیانت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر یاسوج به برخی مسائل اخلاقی اشاره کرد و گفت: خیانت در شأن انسان نیست تا چه برسد به مسلمان و شیعه خشونت در رفتار و گفتار مسلمان جایگاهی ندارد معصوم علیه السلام می فرماید اهل سلام به دیگران باشید سلام کردن مستحب و جواب دادن آن واجب است ۷۰ حسنه برای آن در نظر گرفته شده است مراقب همسایه خودتان باشید او را آزار و اذیت نکنید به ایتام محبت کنید مال آنها را نخورید دست بر سر آنها بکشید احوال آنها را بپرسید کار نیک انجام دهید تا خداوند از شما راضی باشد.

وی گفت: اما در مقابل خائنین به هر چیز که دستشان برسد از جان و مال و ناموس مردم خیانت می‌کنند برای مثال جایی خودرویی تصادف کرده بار آن روی زمین ریخته به جای آن که به کمک حادثه دیده برویم به مانند گرگ وحشی مال مردم را می‌بریم حرکتی زشت و ناپسند است به بیت المال و فرصت‌های خدمت خیانت می کنیم باید از روز قیامت و پاسخگویی ها بترسیم.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به موضوع بسیار مهم در مرکز استان اشاره کرد و گفت: مسئله گرانی در شهر یاسوج آزار دهنده است این گرانی در یاسوج استثنایی است و اصلا در هیچ کجای کشور نیست گرانی‌های عجیب و غریب برخی مربوط به دلیل عدم نظارت و برخی هم به دلیل بی‌انصافی است.

وی گفت: شخصی عنوان می‌کرد جنسی را در بیرون از یاسوج و در استان دیگر به قیمت ۵۵۰ هزار تومان خریداری کرده و فرد فروشنده یاسوجی این کالا را از همان مکان به قیمت ۵۵۰ هزار تومان خریده اما آن را در یاسوج به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به مردم می‌فروشد به این ظلم و بی انصافی می‌گویند.

حسینی تصریح کرد: وقتی فروشنده آن مسلمان شیعه و خریدار آن هم مسلمان شیعه است چنین بی‌انصافی برکت را از بازار خواهد برد و زندگی بی‌برکت امروز به دلیل بی انصافی است.

وی گفت: قیمت برخی کالاها در یاسوج ده ها برابر شهرهای دیگر ایران است این ظلم بوده و فکر نکنیم با ظلم و بی انصافی به جایی می‌رسیم لذا انصاف داشته باشیم و مسئولان ذیربط هم نظارت کنند و برخورد با چنین افراد گرانفروش را جدی بگیرند.

231

کد خبر 1583562

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد شهر یاسوج بی انصافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند