Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیست‌وششمین از آذرماه ۱۴۰۰، تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با کسب ۵۴۸ امتیاز نایب قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری جهان در ازبکستان شد. زاهدی: به بازی در تیم ملی اوکراین پاسخ منفی دادم/ وظیفه‌ام گلزنی است مهاجم ایرانی باشگاه زوریا اوکراین گفت: وقتی به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب فصل اوکراین قرار گرفتم پیشنهاداتی مطرح شد، اما همواره حس وطن‌پرستی در من وجود دارد و به ایرانی بودنم افتخار می‌‎کنم، من می‌خواهم برای کشورم بازی کنم و هیچ وقت ایران را با هیچ تیمی عوض نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید. سرپرست کشتی زنان: کسب سه مدال طلا در جایزه بزرگ قرقیزستان قطعی است سرپرست تیم ملی کشتی زنان گفت: سطح مسابقات جایزه بزرگ نسبت به مسابقات جهانی بالاتر است زیرا کشتی آلیش برای آسیای میانه اهمیت زیادی دارد اما با این وجود قطعا آلیش کاران از ۶ وزن در سه وزن به مدال طلا در قرقیزستان می‌روند. ادامه خبر را اینجا بخوانید. هشدار کارشناس فوتبال روس به آزمون: در لیون قهرمان نمی‌شوی مفسر و کارشناس برجسته فوتبال روسیه از سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت خواست برای انتقال به تیم فوتبال لیون فرانسه عجله نکند. ادامه خبر را اینجا بخوانید. انتقاد انصاری‌فرد از چمن بی‌کیفیت بازی با لونیکوس یونان مهاجم ایرانی آ. ا.ک یونان با انتقاد از مدیران برگزار کننده سوپر لیگ کشور یونان گفت: آنهایی که اجازه می‌دهند مسابقات در چمن بی کیفیت برگزار و به فکر سلامتی بازیکنان نیستند باید احساس شرمساری کنند. ادامه خبر را اینجا بخوانید. سخنگوی فدراسیون فوتبال: از مقام قضایی کمک خواستیم/ ایمیل‌ها جعلی بود سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره پرونده جنجالی بازیکن گابنی گل‌گهرسیرجان، گفت: وقتی نتوانستیم جمع‌بندی کنیم، از مقام قضایی خواستیم شرایط را بررسی کند، موضوع به پلیس فتا ارجاع داده شد و آنها نیز ایمیل‌ها را جعلی تشخیص دادند. ادامه خبر را اینجا بخوانید. تیم ملی وزنه برداری ایران نایب قهرمان جهان شد تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با کسب ۵۴۸ امتیاز نایب قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری جهان در ازبکستان شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال سردار آزمون تیم ملی کشتی آزاد سردار آزمون فوتبال ادامه خبر را اینجا بخوانید وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸