Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس طی مراسمی همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور در کارگاه‌های تعمیرات و خودکفایی از ۲۵ قطعه بومی‌سازی شده توسط متخصصان جوان این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، در غیاب سازندگان و تأمین‌کنندگان خارجی از ۲۵ قطعه تجهیزات میکانیکی و ابزار دقیق مرتبط با شیر و پمپ‌های سانتریفیوژ و دوار بومی‌سازی و با برگزاری آیینی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان بازدید از دستاوردهای کمیته خودکفایی این شرکت گفت: تحریم‌ها و قهر شرکت‌های خارجی زمینه و فرصت بی‌نظیر اعتماد به توان داخل را مهیا کرد.

وی افزود: راهبرد جدی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا با تنوع فعالیت و عملکرد در گستره مأموریت‌ها، توجه ویژه به بومی‌سازی و ایجاد محیط فناورمحور برای جهش در استفاده حداکثری از توان داخل خواهد بود.

بر پایه این گزارش، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس با مجموعه‌های سرپوشیده به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و با تأمین تجهیزات به ارزش بیش از ۷ میلیون یورو یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین قطب‌های تعمیراتی در جنوب کشور به‌منظور انجام عملیات تعمیرات و کارگاه‌های خودکفایی را در اختیار دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس هفته پژوهش شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام