Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- در حالی فدراسیون فوتبال قصد شکستن طلسم صعود تیم ملی امید به المپیک را دارد که هنوز قرارداد اعضای کادرفنی امضا نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای روزهای آینده ارائه نشده است.

 بعد صعود تیم ملی فوتبال امید ایران در اواسط آبان به مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا که در خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، کادرفنی تیم ملی اعم از مهدی مهدوی‌کیا و دستیارانش ایران را ترک کرده‌اند و از آن زمان تاکنون هیچ خبری از برنامه‌های جدید برای تیم ملی امید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مهدوی‌کیا و دستیارانش یک روز بعد از اتمام بازی‌های مقدماتی تهران را ترک کرده‌اند و تا امروز هیچ برنامه‌ای برای برگزاری اردو و تمرین در روزها و ماه‌های آینده ارائه نشده است.

محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید به تازگی اعلام کرده که قراردادهای اعضای کادرفنی تیم ملی بعد از گذشت حدود سه ماه منعقد نشده و مهدوی‌کیا و دستیارانش قراردادی ندارند. حتی گفته‌ می‌شود این موضوع باعث ناراحتی و دلخوری مهدوی‌کیا از فدراسیون فوتبال هم شده؛ به طوری که او به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در هیچ یک از سفرهای خارجی عزیزی‌خادم را همراهی نکرده اما چندی قبل در مراسم روزشمار جام جهانی در قطر حاضر شده بود.

امضا نشدن اعضای کادرفنی تیم ملی از یک سمت و همینطور ارائه نشدن برنامه زمانی برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی از سوی دیگر، نمایانگر نبود برنامه ریزی مناسب در ارتباط با تیم ملی امید است و مشخص نیست با این روند، ایران می‌تواند تا سه سال آینده برای شکستن طلسم صعود به المپیک منسجم شود یا خیر.

پیش از این مهدوی‌کیا به طور مکرر از تلاش و برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات چهارجانبه‌ای با حضور ایران، قطر، امارات و کره‌جنوبی در بهمن سال جاری در دوحه قطر خبر داده بود که فعلا این برنامه هم به حال خود رها شده است.

البته امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ایران و قطر، یک گام مثبت و رو به جلو در صورت عزم فدراسیون فوتبال برای نهایی کردن این اردو با همکاری کشورهای نامبرده شده است ولی بلاتکلیفی کادرفنی تیم ملی می‌تواند عامل مهمی در جهت بروز مشکل در روند آماده‌سازی تیم ملی امید شود.

البته محمد محمدی ابراز امیدواری کرده که قراردادی اعضای کادرفنی تا هفته آینده نهایی شود و بالاخره بعد از کریسمس، مهدوی‌کیا و دستیارانش راهی ایران شوند تا حداقل چند بازی از مسابقات لیگ را به منظور شناسایی بازیکنان مدنظر خود تماشا کنند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهدوی کیا و دستیارانش فدراسیون فوتبال کادرفنی تیم ملی اعضای کادرفنی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید