Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایوبی فرماندار ممسنی در آیین کلنگ زنی جایگاه اختصاصی سوخت محمدی شهر نورآباد گفت:در سال‌های اخیر بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده زیر ساخت‌های خدماتی شهرستان جهش خوبی داشته و بر اساس آمایش سرزمینی در شهر خومه زار مرکز رفاهی بین راهی برای اولین بار در شهرستان با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و حداکثر در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جایگاه اختصاصی حسینی در شهر نورآباد افتتاح شده و جایگاه c.n.j آن با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و برای محله اشکان نیز مجوز احداث جایگاه اخذ شده و در برنامه آتی شهرستان قرار دارد.

رییس کارگروه سوخت و انرژی شهرستان ممسنی اضافه کرد: شهرستان آمادگی کامل برای حمایت همه جانبه از سرمایه کذاران توانمند مالی دارد.

او ادامه داد: آینده شهرستان آینده افق بسیار روشنی دارد و حضور و حمایت از سرمایه گذاران میان بر‌ترین راه برای مسیر تحول آفرین و توسعه است.

مدیر پخش فراورده‌های نفتی استان فارس نیز گفت: تامین سوخت مردم در اولویت این شرکت بوده و برای این هدف آمادگی هر گونه مساعدت و همکاری با سرمایه گذاران در این حوزه است.

گفتنی است جایگاه سوخت اخصاصی محمدی شهر نوراباد در محوطه مرکزی شهر و در زمینی به مساحت قریب ۸۰۰ متر مربع با ۶ نازل حداکثر تا هفته دولت سال آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار ممسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد