Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: 5 قهرمانی متوالی این تیم باعث شده همه بسیج شوند تا پرسپولیس برای ششمین بار متوالی قهرمان نشود ولی این تیم توان و پتانسیل این را دارد که باز هم قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد.

حسین کاشی‌نژاد، پیشکسوت پرسپولیس، در خصوص وضعیت فنی تیم گل محمدی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس هنوز با ثباتی که در سال های قبل داشت، فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مساله ای که در این مورد تاثیر زیادی داشت این موضوع است که تیم مهره های کلیدی زیادی را از دست داده و نفرات جایگزین هنوز نتوانسته اند در تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنند. البته این بدان معنا نیست که مهره های جدید پرسپولیس از کیفیت لازم برخوردار نیستند بلکه تا رسیدن به هماهنگی کافی نیازمند زمان بیشتری هستند.

وی با تاکید بر این که پرسپولیس می تواند با گذر زمان به هماهنگی مطلوب دست پیدا کند خاطرنشان کرد: سال های قبل پرسپولیس در حالی به قهرمانی های متوالی دست پیدا کرد که کمتر شاهد ایجاد تغییرات در ترکیب پرسپولیس بودیم و این مساله کمک بزرگی برای این تیم بود اما در یکی دو سال اخیر تغییرات در این تیم زیاد بوده و طبیعی است که برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند زمان بیشتری نسبت به فصل های قبل باشند ضمن این که باید هواداران آستانه تحمل شان را بالا ببرند و به این تیم و کادر فنی اش فرصت بدهند تا کم کم به شرایط ایده آل شان نزدیک شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد این که پرسپولیس گل محمدی تا چه حد از شانس قهرمانی ششم به صورت متوالی در لیگ بیست و یکم برخوردار است، اظهار داشت: پرسپولیس مهره ها و کادر فنی خوبی دارد و باور من بر این است که این تیم روز به روز بهتر می شود و بچه ها می تواند برای ششمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما فکر می کنم امسال شرایط شان نسبت به سال های قبل سخت تر باشد. علتش هم این است که پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان شده و این مساله انگیزه رقبا را دوچندان کرده تا اجازه ندهند رکورد جذاب پرسپولیس برای یک فصل دیگر تکرار شود و به نوعی همه بسیج شده اند تا پرسپولیس قهرمان نشود ولی این تیم توان و پتانسیل این را دارد که باز هم قهرمانی را به هوادارانش هدیه دهد.

مدافع سال های دور پرسپولیس در مورد ساختار دفاعی سرخ ها به خبرنگار برنا گفت: حضور مهره های جدیدی مثل فرجی و نعمتی در پرسپولیس در کنار مهره هایی مثل وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و همین طور مهدی شیری شرایط خوبی را برای ساختار دفاعی پرسپولیس ایجاد کرده است. این مهره ها تک تک چهره های فوق العاده ای در بین مدافعان فوتبال ایران هستند که مجموعه این مهره های خوب با لیدر و رهبری به تمام معنا به نام سیدجلال حسینی انسجام خوبی را به ساختار دفاعی پرسپولیس بخشیده است. با وجود این که این خط دفاع تا به امروز در مقایسه با زمان مشابه در فصل قبل از نظر آمار و ارقام شرایط متفاوتی دارد اما به نظر من بازگشت سیدجلال به ترکیب می تواند بهترین اتفاف ممکن برای فاز تدافعی پرسپولیس و مجموعه تیم باشد. نقش سید تنها به کارهای دفاعی محدود نیست و او به معنای واقعی کلمه نقش ستون را برای پرسپولیس ایفا می کند. حسینی نعمتی است که کمتر تیمی در لیگ برتر از آن بهره‌مند است ولی پرسپولیس از این پوئن مثبت برخوردار است.

حسین کاشی نژاد در ادامه در خصوص بازی آینده پرسپولیس در جام حذفی برابر ویستاتوربین تهران خاطرنشان کرد: با وجود این که حریف پرسپولیس تیم گمنام و ناشناخته ای است باید به این موضوع تاکید کنم که پرسپولیس اصلا بازی ساده و آسانی را پیش روی ندارد. نه تنها این تیم ها بلکه همه تیم ها برابر پرسپولیس از انگیزه های متفاوتی برخوردار هستند و این موضوع کار را برای تیم گل محمدی سخت می کند. به هرحال بازی برابر پرسپولیس برای همه به خصوص تیم های گمنام و دسته پایین تر ویترین نمایشی خوبی برای حریفان محسوب می شود. البته پرسپولیس با توجه به تجربه بیشتری که نسبت به حریفانش دارد از شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار برخوردار است و امیدوارم بچه ها با نمایش خوب خود این بازی را با برد خوبی به پایان برسانند.

انتهای پیام //  4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی پرسپولیس گل محمدی بسیج برنا فوتبال ایران آمار و ارقام لیگ برتر بازی جام حذفی بازی بسیج پرسپولیس گل محمدی قهرمانی سیدجلال پیشکسوت ستون کاشی نژاد مهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!

 امیر ملکی پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و‌بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

فدراسیون جودو، ضایعه درگذشت مرحوم ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

حادثه در کارواش برای امیر ملکی پور 

امیر ملکی پور با وجود قهرمانی در جودو، اما سال‌ها در یک کارواش در سعات آباد مشغول به کار بود. در سال ۱۳۹۴ ماموران شهرداری منطقه ۲ شب گذشته، ملی پوش جودوی ایران، امیر ملکی پور را که با اشتغال در یک کارواش امرار معاش می‌کرد، مورد ضرب و شتم قرار دادند تا جایی که این ملی پوش راهی بیمارستان شد.

این درگیری در کارواشی در منطقه سعادت آباد تهران اتفاق افتاد و در درگیری بین خدمه کارواش و نیرو‌های شهرداری بود.
امیر ملکی پور، ملی پوش جودو نیز به شدت آسیب دید. البته شنیده می‌شود که زمین این کارواش متعلق به مسجد کناری بوده و به همین دلیل هم ماموران شهرداری قصد بیرون کردن کارکنان از زمین موقوفی را داشته اند.

امیر رموزی، سرپرست تیم ملی جودو ایران که به هراه ملکی پور به بیمارستان رفته بود، به خبرنگار ما در این باره گفت: تا ساعت ۵ بامداد در بیمارستان بودیم، حال ملکی پور روبه بهبودی است ولی درد دارد، این درگیری در حالی رخ داد که خدمه کارواش خواب بودند و ماموران شهرداری به کارواش حمله ور شدند و در این درگیری امیر ملکی پور آسیب جدی دید و کارواش به یک مخروبه تبدیل شد.

وی گفت: این درگیری به حدی بود که شاید منجر به مرگ وی می‌شد و باید شهرداری در مورد اینگونه درگیری‌ها پاسخ گو باشد.

رموزی در صفحه اجتماعی خود نیزعکس‌هایی از امیر ملکی پور منتشر کرده است.

خبرگزاری فارس در آن زمان تصاویری از این درگیری منتشر کرد که البته به گفته مجتبی شاکری عضو وقت کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران فیلم برای قبل از درگیری و برای دو شب جلوتر بوده که مأموران شهرداری منطقه ۲ به محل کارواش مراجعه کرده و در واقع درگیر ابتدایی بین ماموران شهرداری و کارکنان کارواش رخ داده است.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود