Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:50:50 GMT

نداشتن خط تلفن، مشکل شهروندان رامیانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۴۴۱

نداشتن خط تلفن، مشکل شهروندان رامیانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، برخی از شهروندان ساکن در شهرک فرهنگیان رامیان چند سالی است که از امکان داشتن خط تلفن ثابت محروم هستند.

به گفته برخی از شهروندان، آن‌ها تقاضای خود را برای دریافت خط تلفن ثابت ارائه دادند، اما هنوز به این درخواست آنان ترتیب اثر داده نشده است.

یکی دیگر از شهروندان گفت: با مراجعه به مخابرات به ما گفته شد که ما امکانات برای ارائه خط تلفن برای شهروندان وجود ندارد و این درحالی است که دادگستری شهرستان، شبکه بهداشت و یک شرکت تعاونی با فاصله ۵۰ تا ۶۰ متر با منازل ما قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسول رجبلی رئیس مخابرات رامیان در این باره گفت: حدود ۳۰ نفر در شهرک فرهنگیان رامیان درخواست خود را به اداره مخابران ارائه داده اند که این تقاضا به اداره کل ارسال شده است.

او ادامه داد: فرآیند واگذاری خط تلفن برای آنان در حال انجام است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط تلفن ثابت مخابرات مشکلات مردم خط تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر

به گزارش صدای ایران از ایرنا،چیدن محصول توت فرنگی به صورت دستی همه ساله از اواخر فروردین در استان گلستان آغاز و در خرداد ماه به پایان می‌رسد. این استان با محوریت شهرستان رامیان بعد از کردستان و مازندران با تولید ۹ هزار تن توت فرنگی سومین تولیدکننده این محصول کشاورزی در کشور است.

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • توت فرنگی رامیان
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • (تصاویر) توت فرنگی رامیان
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم