Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رویترز، مدیران فایزر گفته اند  که این شرکت در نظر دارد واکسن برای کودکان ۲ تا ۱۶ ساله تولید می کند که سه دز باید تزریق شود

مدیران شرکت فایزر همچنین بر این باورند که تا سال ۲۰۲۴، این بیماری باید در سراسر جهان بومی شود، به این معنی که دیگر یک بیماری همه گیر نخواهد بود.

پیش از شیوع اومیکرون، آنتونی فائوچی پزشک ارشد بیماری های عفونی در ایالات متحده پیش بینی کرده بود که این بیماری همه گیر در سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلامیه شرکت فایزر در حالی عنوان می شود که با شیوع گسترده کرونا بویژه سویه جدید اومیکرون، کشورهای اروپایی برای سفر و محدودیت های اجتماعی بیشتر آماده می شوند.

براساس مطالعات جدید مطالعه سویه اومیکرون که به سرعت در حال گسترش است، پنج برابر بیشتر از سویه قبلی دلتا، افراد را مبتلا می کند.

در حالی که متخصصان حوزه بهداشت مشغول مهار گونه دلتای ویروس کرونا بودند، یک گونه جدید از ویروس کرونا شناسایی شد که بسیار نگران‌کننده است. این گونه B.۱.۱.۵۲۹ یا اومیکرون نام دارد و با حدود ۵۰ جهش ژنتیکی، رکورد بیشترین تعداد جهش‌های ژنتیکی را به خود اختصاص داده است.

ظهور سویه جهش یافته ویروس کرونا موسوم به اومیکرون که اولین بار در آفریقای جنوبی و هنگ کنگ شناسایی شد و اکنون به ده‌ها کشور سرایت کرده و نگرانی های تازه ای را برانگیخته است.

اطلاعاتی که تاکنون درباره این گونه جدید به دست آمده، نشان می‌دهد علایم آن مشابه سایر گونه‌های ویروس کرونا است که شامل تب، سرفه مستمر و از دست دادن حس چشایی یا بویایی است.

در حال حاضر محققان در حال مطالعه ساختار ژنتیکی و رفتار این گونه جدید بوده و در تلاش هستند شدت علایم ناشی از ابتلا به این گونه را ارزیابی کنند.

برچسب‌ها اومیکرون آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا اومیکرون آفریقای جنوبی ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

فرناندز احساس می‌کند منچستریونایتد نیز مثل او به دنبال ادامه همکاری است. 

طرفداری | به جز کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند، منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، مشکلی با فروش سایر بازیکنان ندارد. 

منچستریونایتد برای رهایی حداقل 10 بازیکن در تابستان 2024 آماده می‌شود. در صدر لیست فروش شیاطین سرخ، نام مارکوس رشفورد دیده می‌شود. آن‌ها به طور فعالانه فروش وی را در نظر نمی‌گیرند اما در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب با جدایی وی موافقت خواهند کرد. این موضوع برای برونو فرناندز و سایر بازیکنان نیز صدق خواهد کرد. اگر چه این رویکرد به طور کامل به معنای قصد باشگاه برای قطع همکاری نیست، اما از تغییر سیاست اولدترافورد خبر می‌دهد. آن‌ها از تیمی که در سال‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شده‌ انتظار چندانی ندارند. برونو فرناندز در مصاحبه با DAZN پرتغال پیرامون اخبار رسانه‌های نزدیک به منچستریونایتد گفت:

در این لحظه در مورد چیز دیگری به جز فینال اف‌ای اپ و یورو 2024 فکر نمی‌کنم. جدایی فقط به من بستگی ندارد، درسته؟ به عنوان بازیکن همیشه باید به دنبال ماندگاری در اینجا (منچستریونایتد) باشید اما در همان حال نیز باید از شما بخواهند که بمانید. در این لحظه احساس می‌کنم هر دو طرف چنین چیزی را می‌خواهند (همکاری). به آینده فکر نمی‌کنم. واضح است که فصل جاری از لحاظ فردی و تیمی برای من خوب نبوده است. 

کاپیتان منچستریونایتد ادامه داد:

می‌توانیم فصل را با بردن جام به پایان برسانیم. پس از آن رقابت مهمی مثل یورو را در پیش داریم. اگر بخواهم با شما صادقانه حرف بزنم، به خروج از لیگ برتر تا فینال اف‌ای اپ و پایان یورو 2024 فکر نخواهم کرد. چیزی نمی‌تواند تمرکز من را مختل کند. 

مطابق گزارش نشریه تلگراف، سر جیم رتکلیف و عمر برادا (مدیر اجرایی جدید) به این نتیجه‌ رسیده‌اند که باید سیاست بی‌رحمانه‌ای را در مورد بازیکنان منچستریونایتد به کار بگیرند. سایمون استون از بی‌بی‌سی نیز در مورد برونو فرناندز از الزام ارائه «پیشنهادی بسیار بزرگ» خبر داده است.  

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند