Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@22:16:15 GMT

مازندران قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۶۴۹۸

مازندران قهرمان کشتی آزاد ناشنوایان شد

با پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان که امروز جمعه ۲۶ آذرماه در تاکستان قزوین برگزار شد، مازندران قهرمان این رقابتها شناخته شد. به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان که امروز جمعه ۲۶ آذر در رده سنی بزرگسالان در تاکستان قزوین برگزار شد، با برتری تیم مازندران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابتها تیم های البرز و کرمانشاه دوم و سوم شدند.  نتایج کشتی گیران در ۸ وزن به شرح زیر است.  در وزن ۵۷ کیلوگرم؛ محمد سیاهوشی از همدان اول شد و محمد محمدی سروش از البرز و رسول کاظمی از کرمانشاه و وحید شیردل از اردبیل در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند. در وزن ۶۵ کیلوگرم؛ مهدی بخشی از آذربابجان شرقی اول شد و محمد زارعی از کردستان و علی مومیوند از مازندران و کیوان رستم آبادی از کرمانشاه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در  وزن ۷۰ کیلوگرم؛ فرود حجتی از کرمانشاه اول شد و مهرداد آخوندی از تهران، شیرزاد دولتشاهی از لرستان و شهاب رحیمی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند. در وزن ۷۴ کیلوگرم؛ علیرضا رمضانی از مازندران اول شد و مسعود زمان زاده از گیلان، محمد حسین حاجئی از تهران و آرمان سلامی از آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند. در  وزن ۸۶ کیلوگرم؛ حمید رضا کنعانی از مازندران اول شد و علی رضایی از تهران، حسین کاظمی از اصفهان و حسین دریکوند از لرستان دوم و سوم شدند. در  وزن ۹۲ کیلوگرم؛ محسن منوچهری از زنجان در جایگاه اول قرار گرفت، عرفان ستاری از البرز، سعید رحمانی از قزوین و شیرزاد مهکی از لرستان دوم و سوم شدند. در  وزن ۹۷ کیلوگرم؛ محمد رسول قمرپور از البرز اول شد و حسین سیفلو از آذربایجان غربی، حسن مدانلو از مازندران و علیرضا غیاثوند از قزوین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ علی شکیبازاده از آذربایجان غربی اول شد و سعید فروتن نژاد از همدان، محمدرضا شعبانی از البرز و محمود خسروبیگی از لرستان دوم و سوم شدند. این رقابتها با هدف شناسایی کشتی گیران برتر و دعوت به تیم ملی برای شرکت در المپیک ناشنوایان که اردیبهشت ماه در برزیل برگزار می‌شود، برگزار شد.  انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان دوم و سوم شدند اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه شکست مقابل کایل اسنایدر در تورنمنت کرواسی پرونده المپیکی شدن کامران قاسمپور در 97 کیلوگرم را بست، اما اخیرا برخی اخبار و شنیده‌ها حکایت از شانس این کشتی گیر در وزن 86 کیلوگرم برای رسیدن به المپیک دارند.

ادامه دار شدن دوران نقاهت حسن یزدانی بعد از جراحی کتف باعث شده تا برگزاری انتخابی بین حسن و کامران، دو همشهری و رفیق قدیمی بیش از پیش پررنگ شود. 

برخلاف حسن یزدانی که هنوز وارد اردو نشده، کامران قاسمپور به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی زیر نظر محسن کاوه و دیگر مربیان مشغول تمرین است.

اینطور که از تمرینات کامران قاسمپور پیداست، این کشتی گیر جویباری با انگیزه المپیکی شدن تمرین می‌کند. البته که حتی در صورت ناکامی او برای رسیدن به المپیک، این شانس برای کامران در وزن 92 کیلوگرم وجود دارد تا به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات