Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطب‌الدین صادقی کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر تماشاخانه «شانو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشایی این سالن گفت: تماشاخانه «شانو» از اواخر شهریور ماه بازگشایی شد و خوشبختانه توانستیم از آن بحران مالی وحشتناک بیرون بیاییم. نزدیک به ۱۹ ماه این تماشاخانه تعطیل بود و من مجبور بودم برای سرپا نگاه داشتن سالن ماهی سی میلیون تومان اجاره ملک را به صورت شخصی پرداخت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها با حضور و بستن قرارداد برای بازی در سریال‌های مختلف بود که می‌توانستم این هزینه‌ها را تقبل کنم تا تماشاخانه تعطیل نشود. حتی در مقطعی هم تصمیم به تعطیلی سالن گرفتم چون پرداخت هزینه‌ها از عهده‌ام خارج بود اما خوشبختانه با صاحب ملک به توافق رسیدیم چون متوجه شد که در طول دو سال گذشته سالن هیچ فعالیتی نداشته است.

صادقی یادآور شد: برای راه‌اندازی «شانو» زحمت زیادی کشیدم و در طول این مدت نیز تماشاخانه به امید جوانان و پاتوق هنرمندان تئاتر تبدیل شده است بنابراین تعطیلی آن اتفاقی ناراحت کننده بود اما خوشبختانه با بازگشایی سالن شاهد استقبال خوب مخاطبان از آثاری که روی صحنه می‌رود، هستیم که جای خوشحالی دارد.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش بیان کرد: منتظر هستم تصویربرداری صحنه‌های باقی مانده سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان برسد تا بتوانم برنامه‌های مد نظرم را عملی کنم. ۱۰ درصد از تصویربرداری سریال باقی مانده اما فعلاً کار برای بار دوم متوقف شده است چون تهیه‌کننده از عهده هزینه‌ها برنمی‌آید و صحنه‌های باقی مانده نیز سکانس‌های جنگی است که نیاز به امکانات زیادی دارد و از آنجا که من علاوه بر بازی ناظر کیفی سریال نیز هستم، تا تمام نشدن سریال نمی‌توانم پروژه تازه‌ای را آغاز کنم.

کد خبر 5375959 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: قطب الدین صادقی تماشاخانه شانو تئاتر ایران کارگردان تئاتر تئاتر ایران پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی سریال ایرانی رادیو صبا سینمای مستند تئاتر شهر نماهنگ برنامه رادیویی قاسم سلیمانی تئاتر خیابانی وحید جلیلی بالیوود ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها